לצפייה באתר המלא גלשו ל דף הבית
חזרה
מי אנחנו

קמדיה מתמחה באיפיון ופיתוח מערכות מידע המותאמות לצרכים עסקיים ייחודיים. עיצוב ופיתוח מערכות התוכנה בקמדיה מבוסס על תהליך חדשני, User Centered Development, המושתת על מאפייניו הייחודים של הגוף העסקי תוך מיקוד התהליך בהבנת צרכי לקוחות המערכת, הקפדה על חוויית השימוש והתאמה עיצובית כוללת.

פיתוח מכוון משתמשים, נשען על שלושה עקרונות מרכזיים :

א. מערכות מעוצבות ונגישות המספקות חוויית משתמש ייחודית.
עיצוב המוצרים שלנו מושתת על עקרונות UX ו UI, בדגש על תכנון ארכיטקטורת מידע, אסתטיקה, פשטות ונגישות. זיהוי נכון של מאפיני המשתמשים והתאמת המערכות לצרכיהם מאפשרים לנו לסייע במינוף תהליכי הטמעה, עידוד השימוש וקידום השינוי הארגוני.

ב. היכרות מעמיקה עם ארגונים גדולים, אופי העובדים, צרכיהם והעדפותיהם. כל גוף עסקי מתאפיין באתגרים וצרכים שונים, על כן הוא זקוק לפתרונות המתאימים למידותיו ולאופי הפעילות שלו. תודות לניסיוננו עתיר השנים בפיתוח מערכות מידע בחברות ותאגידים, אנו מספקים ללקוחותינו פתרון מקיף תוך מתן דגש על הפן העסקי היחודי שלהם.

ג. תהליכי פיתוח ממוקדים צרכים עסקיים.
מתוך ניסיון של למעלה 15 שנים בפיתוח מערכות מידע בארגונים גדולים ובינוניים, אנו מיישמים מתודולוגיות פיתוח ייחודיות ומסגרות עבודה אשר נועדו להבטיח תהליכי פיתוח קצרים וממוקדים תוך מתן דגש רב על הפן העסקי בכל פתרון אותו אנו מיישמים.

השילוב היחודי בין עמידה בסטנדרטים טכנולוגים בלתי מתפשרים, לפיתוח מבוסס תובנות ותהליכים ארגוניים, הוא שמאפשר למערכות שלנו להוות יתרון משמעותי בסביבה עסקית תחרותית תוך ייעול וקיצור תהליכי עבודה, חסכון בעלויות תפעוליות, צמצום סיכונים, והחזר השקעה מהיר.

מחברים את הצורך העסקי עם חוויית השימוש
User Centred Development
צורך עסקי
חווית משתמש
01
לימוד הצרכים, היעדים והמטרות של העסק

כאשר אנו ניגשים לפרוייקט אנו מבקשים להבין את התמונה הכוללת. מה הם היעדים והמטרות של העסק וכיצד המוצר אותו אנו נדרשים לפתח עונה על מטרות ויעדים אלו. כאשר הצורך העסקי של המוצר ברור, תהליך האיפיון והפיתוח מדוייקים ותורמים להצלחת המוצר.
בסיום שלב זה נוכל להציג לכם את המטרות והיעדים עליהם המוצר צריך לענות וכיצד אנו מתכוונים ליישם את המענה על הצרכים במוצר.

01
הבנה ואפיון צרכי הלקוחות

במקביל להבנת הצורך העיסקי אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב למשתמשים הפוטנציאלים של המוצר. הבנת הדרישות, הציפיות והאתגרים בעשייה היום יומית שלהם מסייעת לנו בפיתוח מוצר אשר עונה בצורה טובה יותר על הצרכים של המשתמש. כאשר אנו מבינים מי יעשה שימוש במוצר נוכל לפתח אותו כך שירגיש כאילו המוצר פותח במיוחד בשבילו.
סיכום אפיון צרכי הלקוחות מכיל ייצוגים של המשתמשים הפוטנציאליים שלכם ("פרסונות") ואת תסריטי המשתמש, התהליכים בהם אותם משתמשים יפגשו את המוצר שלכם.

02
אפיון ומיפוי תוכן וארכיטורת המידע

בשלב זה אנו בוחנים את התהליך העסקי וזרימת המידע בתהליך. באמצעות מחקר, איפיון וצפייה במשתמשים אנו בוחנים את השלבים השונים בתהליך העסקי ואת פרטי המידע הנדרשים להשלמת התהליך.
בסיום שלב זה נוכל להציג את ארכיטקטורת המידע, ומבנה בסיס הנתונים אשר יסייעו לנו בפיתוח המסכים השלדיים למוצר.

02
קונספט ומסכים
שלדיים

בשלב זה אנו כבר מבינים את הדרישות העיסקיות, הציפיות של המשתמשים ומבנה המידע בתהליכים. אנו בוחנים את כל המידע שנצבר בשילוב צוותי הפיתוח והקריאיטיב תוך ניצול הידע הנצבר באיפיון ופיתוח ממשקי משתמש על מנת לייצר קוספט ייחודי למוצר אשר יתאים בדיוק עבורכם ועבור קהל היעד שלכם.
בסיום שלב זה יוצגו מסכים שלדיים (wireframes) אשר יציגו את הכיוון והיכולות המרכזיות של המוצר.

03
בדיקות שימושיות וקבוצות מיקוד

עוד בטרם נתקדם לשלב העיצוב המפורט של המסכים, אנו בוחנים את הנחות היסוד של המוצר אל מול משתמשים אמיתיים. באמצעות תסריטי בדיקה שמכילים פעולות בסיסיות במסכים השלדיים נוכל לאתגר את הנחות היסוד שפיתחנו ולקבל את משוב המשתמשים. בצורה זו נחסוך שינויים ותיקונים יקרים בעתיד ונמנע התנגדויות בשלבי השקת המוצר.

04
(UI) עיצוב מפורט
(UX) ועקרונות חווית משתמש

לצד הויזואלי יש תפקיד חשוב בממשק המשתמש ובחווית השימוש. צוות הסטודיו מקבל את איפיון המסכים השלדיים ותאור תהליכי העבודה ומבטא אותם בצבעים, תמונות ואייקונים. בשלב זה אנו מוסיפים מרכיבים של חוויית שימוש על מנת לתת למוצר את האופי הייחודי שלו תוך התאמה לקהל היעד שהוגדר.
בשלב זה יועמד לרשותכם מסמך שמכיל את עקרונות העיצוב, צבעים, פונטים, כפתורים, תמונות ועוד. למעשה תוכלו לראות את המוצר סטאטי ללא האינטראקציה הדיגיטלית.

05
מחזורי פיתוח קצרים ובדיקות משתמשים

הסביבה העיסקית משתנה ללא הרף, ולכן מחזורי הפיתוח שלנו קצרים. אנו עובדים בצמוד עם ללקוח ומציגים למשתמשים את המוצר מספר פעמים לאורך תהליך הפיתוח. כך נוכל להגיב מהר לשינויים עסקיים, לבצע התאמות לדרישות משתמשים ולהגיע למוצר עובד בצורה מהירה ועם פחות תיקונים ושינויים בשלבי ההשקה.

06
השקה

מכיוון שלאורך כל התהליך פגשנו את משתמשי המוצר והקפדנו על מענה למטרות העיסקיות, שלב ההשקה הופך לפשוט ומהיר. המשתמשים מכירים את המוצר והיו שותפים בתהליכי קבלת ההחלטות. רוב ההתנגדויות הוסרו או טופלו בשלבים המוקדמים. ונותר רק להשיק את המוצר. כמובן שאנו נמשיך לעקוב אחר ביצועי הממשק ונקבל משוב מהמשתמשים במרוצת הזמן, כך נוכל לתחזק ולתקן את הממשק בהתאם לצורך.

יתרונות
התהליך
01

קידום השינוי בארגון

02

עידוד השימוש

03

קיצור תהליכי הטמעה

04

צמצום טעויות משתמשים

05

צמצום סיכונים

תשואה מהירה על השקעה וחסכון כספי
שתף עם חברים וצור עימנו קשר להצעה מעולה צור קשר

2010-2014 © כל הזכויות שמורות לקמדיה שירותים טכנולוגיים בע"מ