For our full website experince go to our home page
חזרה
פורטפוליו
בקר באתר להתנסות חינם קח אותי לשם

Workspace הינה רשת חברתית לניהול דיגיטלי של סביבת העבודה הארגונית, שיתוף מידע וקבלת החלטות, ומהווה כלי מרכזי לניהול הידע ברמה האישית, הצוותית והארגונית. המערכת פותחה במטרה להעניק לארגונים קטנים וגדולים כלי מתקדם לניהול, בקרה ושיתוף הידע הארגוני בצורה קלה ונוחה ממקום מרכזי אחד.

אודות המערכת

המערכת בנוייה כך שניתן לחלק את הפעילויות השונות בארגון לאזורי עבודה לפי צוותים אורגניים, משימות ויעדים פרוייקטאליים או אזורים ייעודיים לשמירה ואחזור מסמכים. המבנה הדינמי של אזור העבודה מאפשר חלוקה נוחה של הפעילויות בספריות לפי נושא ועניין. ההרשאות ברמת אזור העבודה והספריות מבטיחה שכל משתתף או ספק מקבלים גישה אך ורק למידע בו יש להם צורך עסקי.

פתרון יחודי לסביבת העבודה שלך

המערכת מקצרת תהליכי תקשורת ובקרה באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. המשתתפים השונים באזורי העבודה מקבלים עדכונים בזמן אמת אודות משימות שעליהם לבצע והחלטות שהתקבלו באזור העבודה. מנגנון ניהול הקבצים מאפשר שיתוף מידע בין צוותים הנמצאים בריחוק גאוגרפי או אזורי זמן שונים תוך שליטה מלאה בזרימת המידע.

נגישה ופשוטה לשימוש

המערכת מבוססת דפדפן אינטרנט סטאנדרטי ואינה דורשת התקנות מיוחדות, גמישות זו מאפשרת לכל משתמש מורשה להתחבר באמצעות שם משתמש וסיסמה מכל מקום ובכל זמן. חווית משתמש יחודית לצד ממשק חכם הופכים את המערכת לאינטואיטיבית ללימוד וקלה להטמעה. שילוב של עקומת למידה קצרה ותהליך יישום מהיר, יוצרים פתרון מושלם לניהול ובקרה רוחבית על מספר אזורי עבודה במקביל, חיסכון בעלויות תפעוליות, הגברת תפוקת הצוות, וניהול זרימת הידע בארגון

מאפייני המערכת
ניהול ובקרה
אזורי עבודה

אזור העבודה מאפשר לקבוצה של משתתפים לעבוד ביחד על יעדים משותפים. אזור העבודה יכול לסייע לארגון לשתף מידע ותהליכים עסקיים, או לסייע לצוות פרוייקטלי בניהול המשימות והידע בפרוייקט. אזור העבודה חסוי ומוצג על בסיס הרשאות למשתתפים שהוגדרו לאותו אזור עבודה.

מבנה ספריות ייחודי

המערכת מאפשרת למנהל אזור העבודה, ליצור מבנה היררכי של תתי ספריות המותאמות לדרישות הייחודיות של הצוות. לכל ספרייה מוגדרת רשימת הרשאות ייחודית כך שרק מי שזקוק למידע יוכל לגשת לקרוא או לעדכן.

ניהול רב ערוצי

מסך הניהול מרכז מידע אודות פעילות המשתתפים באזור עבודה. היכולת לבצע מעקב אחר מדדים שונים במקביל על מסך מרכזי אחד, מרחיבה את יכולת הצוות וההנהלה לבקר את תהליכי הביצוע, זרימת המידע וקבלת ההחלטות, ובכך לזהות נקודות תורפה עוד בטרם הפכו לבעיות.

התראות והודעות

ממשלוח התראות במייל מאפשר ליידע את משתתפי אזור העבודה בשינויים שבוצעו לרשומות או לפעילויות הקשורות בעבודתם. בנוסף מנגנון ההתראות שולחח הודעות על משימות חדשות לביצוע ומשימות לקראת סיום שטרם הושלמו. בצורה זו כל המשתתפים מעודכנים ופועלים על פי המידע העדכני ביותר גם כאשר הם מחוץ למערכת.

מנגנון חיפוש מורחב

מסך החיפוש מבצע אחזור נתונים על פי מילות מפתח מכלל הרשומות במערכת. בצורה זו יכול המשתמש לקבל רשימה מלאה של כל הרשומות העונות לקריטריון החיפוש אותו הזין ממסך מרכזי אחד. אחזור המידע מבוצע בכפוף להרשאות הצפייה של אותו משתמש כך שרק מידע שהוא רשאי לראות יאוחזר על ידי המערכת

שיתוף מידע
זרם פעילות

תצוגת זרם הפעילות באזור העבודה מפחית את הזמן הנדרש לאיתור מידע, מקטין את כמות המיילים המועברים בין חברי הצוות ומגביר את השקיפות ושיתוף המידע בצוות. באמצעות זרם הפעילות ניתן לשאלות שאלות ולפתור בעיות בסיוע הידע הנצבר של כלל המשתתפים באזור העבודה.

תגובות והערות

הוספת תגובות מאפשרת מתן משוב לפעילויות השונות באזור העבודה. באמצעות מנגנון התגובות משתתפי אזור העבודה יכולים לסייע האחד לשני בקבלת החלטות או מתן משוב כללי. מנגנון התגובות וההערות מגדיל את העבודה ההדדית בצוות ומגביר את המוטיבציה לשתף מידע וידע.

בקרת דיונים והחלטות

מערכת בקרת הדיונים מאפשרת תיעוד החלטות והקצאת משימות למשתתפי הדיון. באפשרות מנהל הפרוייקט להפיץ את פרוטוקול הדיון לרשימת משתתפי הדיון או לרשימת מיודעים בצורה אטומטית או ידנית. כמו כן משימות הדיון מופצות בצורה אוטומטית לבעלי התפקידים בפרוייקט.

ניהול משימות ופעילויות

ממשק מהיר מאפשר למנהל הפרוייקט להקצות משימות לעובדים וספקים בפרוייקט. הקצאת המשימות מתבצעת מספריית משימות ייעודית לפרוייקט, או ישירות מתוך ממשק הדיון. מנגנון חישוב אחוזי ביצוע המשימות מאפשר מעקב ובקרה של התקדמות הפרוייקט.

דיווח ואישור שעות עבודה

מערכת אינטרקטיבית לדיווח שעות, מאפשרת למשתתפי הפרוייקט למדוד ולדווח על פעילותם בזמן אמת. ניתן לדווח שעות באופן כללי או בצמוד לביצוע משימה במערכת. בצורה זו יכול מנהל הפרוייקט לקבל תמונת מצב עדכנית על השעות שדווחו ביחס לתקציב, ולאשר או לדחות את גילינות השעות של משתתפי הפרוייקט.

ניהול מסמכים ובקרת מידע

מנגנון יעודי לתיוג ואחזור מסמכים מאפשר שמירה ובקרה על המידע שנוסף לאזור העבודה. מנגנון ייחודי למערכת Workspace מאפשר הוספת מטה-דטה (שדות מידע דינמיים), לכל מסמך על ידי מנהל אזור העבודה ללא צורך בפיתוח נוסף או הגדרות מסובכות.

אבטחת מידע ותשתיות
מערכת הרשאות ובקרה

כל חבר באזור העבודה מקבל הרשאות גישה אישיות לתיקיות הרלוונטיות לעבודתו. רמות ההרשאה השונות מבטיחות שמשתמש יוכל לבצע רק את מה שנדרש ממנו באזור עבודה. קריאה של מידע בלבד או הוספה ועדכון של רשומות במערכת. על כל רשומה במערכת נשמר תעוד אודות הפעולות השונות שבוצעו לרשומה ושמות המעדכנים.

תשתיות ואבטחה

Workspace מיישמת טכנולוגיות ותשתיות מתקדמות המבטיחות רמת שירות וזמינות גבוהים. המערכת מופעלת מחוות שרתים חדישה המאפשרת גיבויים רציפים וזמני תגובה מהירים לכל בעיה או כשל. המערכת מוגנת על ידי Firewall ומערכת זיהוי חדירה (Intrusion Detection) ומכילה מערכת הצפנה בטכנולוגייתSSL לצורך אבטחת מידע בזמן עבודה באתרים מרוחקים.

WorkSpace הינו מימוש החזון הארגוני לניהול חברתי של הידע ברמה העסקית והטכנולוגית

חלוקת הזמנות לשימוש בענן תחל בשבועות הקרובים. עקבו אחרינו ברשתות החברתיות למידע נוסף.

בקר במערכת
שתף עם חברים וצור עימנו קשר להצעה מעולה צור קשר

2010-2014 © כל הזכויות שמורות לקמדיה שירותים טכנולוגיים בע"מ