LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : מנהל דיגיטל ראשי
post01

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

Storytelling with big data, Part Two – From data to story

חלקו השני של הפוסט העוסק באומנות העברת הסיפור הארגוני באמצעות דאטה. לאחר שסקרנו בחלקו הראשון של הפוסט את הכלים להעברה נכונה של הסיפור בזירה הדיגיטלית הרועשת, נבחן בחלק זה כיצד לחלץ מתוך הדאטה את קהל היעד לסיפור ואת הנרטיב שיגע בלקוחות גם ברמה האִינטֶלֶקְטוּאַלִית וגם ברמה הרגשית באמצעות חיבור בין היכולת לנתח נתונים והיכולת לספר סיפור. כיצד מספרים סיפור מותגי זהה לכולם, אבל לכל אחד בצורה קצת שונה כזו שתשמע לו כאילו כתבו את הסיפור במיוחד בשבילו.

לקריאת המאמר

post01

Storytelling with big data, Part One – The art of digital Storytelling

יש הרבה מאד סיבות לאיסוף וניתוח דאטה, בפוסט זה שהוא החלק ראשון מתוך שניים אני רוצה להתמקד באחת הסיבות החשובות ביותר לאיסוף וניתוח נתונים, היכולת לספר את הסיפור העסקי. לא סתם סיפור, אלא את הסיפור הנכון !! זה שיספר ללקוחות את ה-Why, ישפר את חויית הלקוח שלהם ויגדיל את נאמנותם.

לקריאת המאמר

post01

משחקי חדשנות – חשיבות החדשנות בארגון הדיגיטלי.

העידן הדגיטלי יצר מציאות בה אלפי חברות ויזמים צעירים מתחרים בתעשיות קיימות באמצעות שילוב טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות עם חויית לקוח ייחודית. השימוש הגובר בדיגיטל ובמובייל, לצד קצב אימוץ הטכנולוגיה משנים את כללי המשחק, ומאפשרים לאותם ייזמים לצמצם בצורה משמעותית את חסמי הכניסה שאפיינו את השווקים בעבר. כיצד מתמודדים עם האתגר ? הפרטים ברשומה הבאה

לקריאת המאמר

post01

עלייתו של סמנכ"ל הדיגיטל – חלק שני.

זהו חלקו השני של הפוסט העוסק בדמותו השנוייה במחלוקת של סמנכ"ל הדיגיטל (CDO ), אותו מנהל חדש שקיבל את כובע הקברניט לניווט הספינה הארגונית בסופה הדיגיטלית שמתרגשת וגועשת על הארגונים העסקיים בעידן החדש.

לקריאת המאמר

post01

לקחת את הדיגיטל שני צעדים קדימה

בכדי לאמץ שינוי דיגיטלי לא מספיק לפרסם או למכור באינטרנט צריך לעשות שינוי ארגוני עמוק. הפוסט הבא מתאר הפעולות הראשונות שהנהלת הארגון צריכה לבצע בכדי להתכונן טוב יותר לעידכן הדיגיטלי, ולהתחיל במסע הטרנספורמציה שיסייע לה להתמודד עם השינויים הכלכליים בעידן החדש.

לקריאת המאמר

post01

סביבת העבודה בארגון הדיגיטלי, 5 תחזיות לשנים הקרובות.

כאשר בוחנים את השינויים שהעידן הדיגיטלי יוצר בסביבה העסקית נהוג להסתכל החוצה על ההשפעה שיש לדיגיטל על הלקוחות החדשים בני דור המילניום. אך מנהלים נבונים יקפידו גם להסתכל פנימה על הסביבה הדיגיטלית בארגון, שכן אותם צעירים בני דור המילניום הם גם אלו שתופסים את עמדות המפתח בארגונים של העידן החדש. הפוסט הבא מבוסס על 5 תחזיות של חברת המחקר גרטנר אודות ההשפעה של הדיגיטל על סביבת העבודה הארגונית.

לקריאת המאמר

post01

ארבעת השלבים בבגרות הדיגיטלית.

כאשר מצליבים את שתי המאפיינים, ה"מה" וה"איך" הדיגיטליים, מתקבלת תמונה המציגה ארבע דרגות שונות של בגרות או מומחיות דיגיטלית. בפוסט זה נסקור את המאפיינים השונים של כל שלב בבגרות הדיגיטלית והשפעתה על הפעילות העסקית בארגון.

לקריאת המאמר

post01

שני המאפיינים בהתמחות הדיגיטלית.

מומחי דיגיטל מוגדרים כאלו שהצליחו לרתום את השינויים הדיגיטליים להצלחה עסקית ויצירת יתרון תחרותי. הם הצליחו להגדיר חזון פשוט וברור לעתיד שונה ויצירת מחוייבות עובדים. בפוסט זה נסקור את שני המאפיינים העיקריים של מומחי הדיגיטל.

לקריאת המאמר

post01

מקרה מבחן : חויית סטארבקס.

סטארבקס היא סיפור הצלחה בין לאומי ואחת החברות הבודדות שהצליחו ליישם בצורה מושלמת את החיבור בין העולם הדיגיטלי לעולם הפיזי. בפוסט זה נבחן את הכלים הדיגיטליים שבאמצעותם החברה הפכה למותג כל כך מצליח הרבה לפני שכל שאר המתחרים באמת הבינו מה זה להפוך לארגון דיגיטלי.

לקריאת המאמר

don't go there