LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

post01

DXP - הכלי שיוביל את הארגון הדיגיטלי שלכם צעד אחד קדימה

בשנים האחרונות וכחלק מהשלכות המהפכה הדיגיטלית בעולמנו, פותחו מערכות רבות שמטרתן לסייע לבעלי עסקים לייעל את פעולותיהם בזירת השיווק והמכירות.

בין מערכות אלו נוכל למצוא לדוג' מערכות מסוג CMS המוכרות כיום לכל בעל עסק או איש שיווק ומטרתן לסייע בניהול, עריכה והפצת תכנים באתרים ונכסי דיגיטל אחרים שבבעלות הארגון. המערכות הללו מספקות תמיכה לתהליך החשוב של יצירת התוכן שתפקידו, בין היתר, לבסס מקצועיות ולשפר את חווית הלקוח.

על החשיבות של יצירת חווית לקוח ייחודית בעולמות הדיגיטל קשה לערער, (ואם בכל זאת, אתם מוזמנים להציץ במאמר הקודם שכתבנו בנושא).

לכל בעל תפקיד בעולמות השיווק והניהול ברור שמדובר בתהליך חשוב ומהותי ליצירת בידול, אשר מוביל בסופו של דבר לתהליך רכישת לקוחות אפקטיבי יותר. אם בעבר יצירת נאמנות בקרב לקוחות הייתה משימה יחסית פשוטה, בהווה המשימה הזו הופכת לקשה יותר - הלקוחות כבר לא מוכנים להעניק את נאמנותם כל כך בקלות.

ככל שהזמן עובר הם רוצים יותר – חוויה פרסונלית יותר, ייחודית יותר ועקבית יותר על פני מגוון רחב של ערוצים דיגיטליים.

אחת המערכות שנולדו במטרה לענות על הצורך הגובר של ארגונים לספק חווית לקוח אחידה וטובה יותר על פני מגוון רחב של ערוצים דיגיטליים  היא מערכת לניהול חוויות דיגיטליות או   DXP Digital experience platform.

DXP היא פלטפורמה אחת כוללת ומקיפה אשר מספקת חוויה אחידה ומותאמת אישית על פני כלל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון – לדוג' אתרים, דפי נחיתה, דיוורים, סמס, פורטלים ועוד.

כדי להמחיש יותר לעומק את יתרונות הפלטפורמה ולשכנע אתכם שמדובר בכלי מהפכני לניהול עסקים בעולמות הדיגיטל נציג במאמר זה מספר שימושים פרקטיים של מערכות DXP:

  • המערכת מאפשרת פיתוח, בנייה ותחזוקה פשוטה של אתר רספונסיבי ומותאם אישית.
  • פלטפורמת ה DXP מאפשרת לכם להעניק ללקוחותיכם את אחד הצרכים החשובים ביותר עבורם ערוץ אחד הכולל את כל הרכיבים ליצירת חווית לקוח אחידה, עקבית ומותאמת אישית.
  • בעזרת המערכת תוכלו לספק ללקוח תוכן מותאם אישית, ולהציע הצעות והמלצות פרסונליות אשר מתבססות על נתוני הלקוח והתנהגותו הייחודית ברשת.
  • המערכת תאפשר לכם לבצע פעילות שיווקית אוטומטית כמו קמפיינים באימייל, ותעזור לכם לשמור על קשר רציף עם לקוחות.
  • אחת מנקודות החוזקה של מערכות DXP היא היכולת לבצע איסוף מתמיד של מידע ונתונים ובכך לשפר את ההבנה שלכם כבעלי עסקים על ההעדפות והרצונות הייחודיים של הלקוחות  שלכם. מערכות DXP מייצרות ערך ממשי לדאטה הארגונית שלכם.
  • מערכות DXP כוללות גם רכיבים למכירה של שירותים ומוצרים לרבות קורסים, הדרכות, אירועים וכמובן מוצרים פיזיים ודיגיטליים. זאת לצד ניהול הזמנות ועיבוד תשלומי לקוח.
  • המערכת מספקת שירות לקוחות בלתי מתפשר ומתן תמיכה ללקוח בעזרת צ'אטים בלייב, מערכת כרטוס וניהול ידע.
  • כפי שציינו, המערכת מסייעת רבות בניהול החוויה הדיגיטלית של הלקוח. אבל לא רק. בעזרתה תוכלו לבצע בקלות פעולות כמו אחסון, ארגון ושיתוף של נכסים דיגיטליים כגון תמונות, סרטונים ומסמכים בין כלל הגורמים בארגון ולהקל עם זרימת המידע בין העובדים והשותפים שלכם.
  • ביצוע אינטגרציה ושילוב נתונים ממערכות כגון CRM, אוטומציה שיווקית וביצוע אנליטיקה במטרה לספק מבט אחיד על הלקוח ולייעל תהליכים ארגוניים. כמו שכבר אמרנו – מערכות DXP מייצרות ערך ממשי לדאטה הארגונית שלכם.

אז אתם בטח שואלים, ובצדק, מה ההבדל בין DXP לCMS. בשביל זה אנחנו כאן.

ניקח לדוג' חברה מסויימת שרוצה ליצור לעצמה נוכחות חזקה ברשת בכדי להצליח להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. היא יכולה להשתמש במערכת CMS כדי לנהל את האתר שלה, אבל ככל שתגדל סביר להניח שזה כבר לא יספיק. היא תרצה להציע חוויה אחידה ומותאמת אישית ללקוחות שלה על פני כלל הערוצים הדיגיטליים: אתר החברה, אימייל מרקטינג, אפליקציות וכו.

במקרה הזה מעבר ל DXP יכול לענות על הצורך ולספק לארגון כלי שיענה על מגוון רחב של צרכים בצורה מדורגת ככל שהצרכים של הארגון יתפתחו. בזמן ש CMS תתמקד רק בניהול התוכן באתר, DXP תספק עוד פונקציות כמו פרסונליזציה, שילוב ומיזוג נתונים, הפקת תובנות ועוד. DXP תתמקד בחוויה ולא רק בניהול התוכן.

לסיכום,
במאמר הזה תמצתנו על קצה המזלג את השימושים העיקריים והיתרונות של אחת המערכות המהפכניות לניהול עסק בעולמות הדיגיטל. אם הצלחנו לסקרן אתכם ואתם רוצים לדעת עוד, מוזמנים ללחוץ כאן ולקרוא בפירוט על k-vision DXP ואיך בעזרתה תוכלו למקסם את הפוטנציאל הדיגיטלי בארגונכם.

שיתוף :