Loading Website
בשנים האחרונות וכחלק מהשלכות המהפכה הדיגיטלית בעולמנו, פותחו מערכות רבות שמטרתן לסייע לבעלי עסקים לייעל את פעולותיהם בזירת השיווק והמכירות.בין מערכות אלו נוכל למצוא לדוג' מערכות מסוג CMS המוכרות כיום לכל בעל עסק או איש שיווק ומטרתן לסייע בניהול, עריכה והפצת תכנים באתרים ונכסי דיגיטל אחרים שבבעלות הארגון. המערכות הללו מספקות תמיכה לתהליך החשוב של יצירת התוכן שתפקידו, בין היתר, לבסס מקצועיות ולשפר את חווית הלקוח. על החשיבות של יצירת חווית לקוח ייחודית בעולמות הדיגיטל קשה לערער, (ואם בכל זאת, אתם מוזמנים להציץ במאמר הקודם שכתבנו בנושא).לכל בעל תפקיד בעולמות השיווק והניהול ברור שמדובר בתהליך חשוב ומהותי ליצירת בידול, אשר מוביל בסופו של דבר לתהליך רכישת לקוחות אפקטיבי יותר. אם בעבר יצירת נאמנות בקרב לקוחות הייתה משימה יחסית פשוטה, בהווה המשימה הזו הופכת לקשה יותר - הלקוחות כבר לא מוכנים להעניק את נאמנותם כל כך בקלות. ככל שהזמן עובר הם רוצים יותר – חוויה פרסונלית יותר, ייחודית יותר ועקבית יותר על פני מגוון רחב של ערוצים דיגיטליים. אחת המערכות שנולדו במטרה לענות על הצורך הגובר של ארגונים לספק חווית לקוח אחידה וטובה יותר על פני מגוון רחב של ערוצים דיגיטליים היא מערכת לניהול חוויות דיגיטליות או DXP Digital experience platform.DXP היא פלטפורמה אחת כוללת ומקיפה אשר מספקת חוויה אחידה ומותאמת אישית על פני כלל נקודות המגע של הלקוח עם הארגון – לדוג' אתרים, דפי נחיתה, דיוורים, סמס, פורטלים ועוד. כדי להמחיש יותר לעומק את יתרונות הפלטפורמה ולשכנע אתכם שמדובר בכלי מהפכני לניהול עסקים בעולמות הדיגיטל נציג במאמר זה מספר שימושים פרקטיים של מערכות DXP:
אז אתם בטח שואלים, ובצדק, מה ההבדל בין DXP לCMS. בשביל זה אנחנו כאן. ניקח לדוג' חברה מסויימת שרוצה ליצור לעצמה נוכחות חזקה ברשת בכדי להצליח להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. היא יכולה להשתמש במערכת CMS כדי לנהל את האתר שלה, אבל ככל שתגדל סביר להניח שזה כבר לא יספיק. היא תרצה להציע חוויה אחידה ומותאמת אישית ללקוחות שלה על פני כלל הערוצים הדיגיטליים: אתר החברה, אימייל מרקטינג, אפליקציות וכו.במקרה הזה מעבר ל DXP יכול לענות על הצורך ולספק לארגון כלי שיענה על מגוון רחב של צרכים בצורה מדורגת ככל שהצרכים של הארגון יתפתחו. בזמן ש CMS תתמקד רק בניהול התוכן באתר, DXP תספק עוד פונקציות כמו פרסונליזציה, שילוב ומיזוג נתונים, הפקת תובנות ועוד. DXP תתמקד בחוויה ולא רק בניהול התוכן. לסיכום,במאמר הזה תמצתנו על קצה המזלג את השימושים העיקריים והיתרונות של אחת המערכות המהפכניות לניהול עסק בעולמות הדיגיטל. אם הצלחנו לסקרן אתכם ואתם רוצים לדעת עוד, מוזמנים ללחוץ כאן ולקרוא בפירוט על k-vision DXP ואיך בעזרתה תוכלו למקסם את הפוטנציאל הדיגיטלי בארגונכם.
מעוניינים לבנות או ליישם אסטרטגיה דיגיטלית ? השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם.
כיצד AI יכול לסייע לנו בשיפור תהליכי יצירת התוכן?
3 דרכים לבניית קהל לקוחות נאמן
יתרונות הCRM בליבת מערכת ניהול החוויה הדיגיטלית (DXP)
כיצד פלטפורמות לניהול חוויות דיגיטליות (DXP) מייצרות בידול לארגון ושומרות על יתרון תחרותי?
המאפיינים החשובים ביותר לבחירת פלטפורמה לניהול חוויות דיגיטליות (DXP)