LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : אסטרטגייה

10 ימים של טרנספורמציה דיגיטלית ביפן.

מרחוק טוקיו נראית כמו עוד מטרופולין אורבני עמוס, אבל מקרוב הסיפור שונה לחלוטין. טוקיו היא עיר של ניגודים. מצד אחד כמות מרשימה של טכנולוגיה מפוזרת בכל פינה, מן הצד השני ארגונים מאוד מסורתיים ונוקשים שמחפשים את השביל במסע הדיגיטלי. אני רחוק מלהיות מומחה גדול לתרבות היפנית, ובכל זאת להלן נקודת המבט שלי ממסע בן 10 ימים בחברת מנהלי פעילות מועדון סמנכלי הדיגיטל ביפן.

לקריאת המאמר

Digital Transformation Change Management

בואו נודה על האמת, אנחנו מבינים טוב יותר מהי טרנספורמציה דיגיטלית אבל הדרך לשם חמקמקה ומורכבת. מנהלים רבים ויתרו על האסטרטגיההדיגיטלית לטובת טקטיקות דיגיטליות מתוך מחשבה שבסוף זה יוביל אותם ליעד הנכסף. אך בין אם זו אסטרטגיה או אוסף של שינויים טקטיים, שינויים צריך לנהל, וטרנספורמציה דיגיטלית היא השינוי ב ה' הידיעה.

לקריאת המאמר

בעקבות שביל פירורי הדיגיטל הצרכני.

חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו

לקריאת המאמר

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

ממשל תאגידי דיגיטלי

כל מי שהחל בתכנון הטרנספורמציה העסקית בארגון בו הוא עובד מבין שזהו תהליך מקיף ושינוי ארגוני עמוק. כמו כל שינוי שנעשה מאז ומעולם לא ניתן לבצע אותו ללא ניהול ובקרה נאותים. משילות דיגיטלית היא אחד הכלים העקריים לניהול תהליך הטרנספורמציה, אלא שבניגוד לתהליכי משילות אחרים הוא לא כלי בקרה אלא כלי שנועד לאפשר את התהליך. איך עושים שזאת נכון ואילו מנגנונים יכולים לסייע, על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

מודלים עסקיים לעידן של כלכלה דיגיטלית.

אנו שומעים מכל עבר שהמהפכה הדיגיטלית היא מהפכה שבבסיסה שינוי בתרבות ובאופן ההפעלה של הארגון, אך ברוב המקרים עדיין קל יותר לחשוב על המהפכה הדיגיטלית כשינוי טכנולוגי ולא על השינוי התרבותי או העסקי שיש לבצע. כיצד נראים מודלים עסקיים חדשים בעידן של כלכלה דיגיטלית ומה הם המניעים לשינוי. על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

גורמים חיוניים להצלחת הטרנספורמציה (דיגיטלית) העסקית - חלק ראשון.

למרות השיח האינטנסיבי סביב הטרנספורמציה הדיגיטלית מנהלים רבים עדיין מתקשים ואפילו חוששים לקחת את ההחלטה ולהניע את תהליך הטרנספורמציה בארגון. רובם מבינים ומסכימים שמתרחש שינוי גדול ומשמעותי, אבל רובם עדיין חושבים שמדובר בשינוי טכנולוגי או שיפור בחויית הלקוח. אך המציאות היא שהמהפכה הנוכחית גדולה מסכום חלקיה, היא מייצגת טרנספורמציה אמיתית בסביבה העסקית.

לקריאת המאמר

העקרונות ליצירת מסה קריטית של "מאמינים דיגיטליים".

לקריאת המאמר

מדיבורים דיגיטליים ב 2015 ליצירת תשתית דיגיטלית ב 2016

חודש דצמבר הגיע ואיתו עונת הסיכומים. בעוד מספר ימים ניפרד משנת 2015, אשר ללא ספק הייתה שנת ההתעוררות הדיגיטלית במדינתנו הקטנה. תהליכים שהחלו לפני מספר שנים מתכנסים לנקודת מפנה בה כולם מבינים (גם אם לא כולם מסכימים) שהמהפכה הדיגיטלית אינה עוד תופעה שולית ששמורה לארגוני הייטק או יזמים צעירים. זו מהפכה אמיתית שחייבים להגיב אליה כיום בכדי להכין את הארגון למציאות המשתנה של המחר.

לקריאת המאמר

החזון לארגון דיגיטלי.

חושבים שתהליך הטרנספורמציה הוא השלב הקשה ביותר במסע אל הארגון הדיגיטלי. אז תחשבו שוב. כמו בכל שינוי, אישי או עסקי, האתגר הגדול ביותר שצריכים להתמודד איתו הוא כיצד להתחיל להניע שינוי ומה הם היעדים והמטרות שלו.

לקריאת המאמר