LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

חדשות קמדיה

פרק שני בסדרה - Digital Masters Talk

24-03-2021

פרק שני בסדרה - Digital Masters Talk

תשלומי P2P, ארנקים דיגיטליים, כרטיסים נטענים וטכנולוגיות פינטק אחרות – כל אלה משנים את הכללים בכל הנוגע למעורבות לקוחות ומציגים הזדמנויות חדשות לשיפור הקשרים עם לקוחות. הצטרפו לפאנל המומחים שלנו שידון בהזדמנויות החדשות והחדשניות ובעתיד של עולם התשלומים הדיגיטליים.
למידע נוסף

פרק ראשון בסדרה - Digital Masters Talk

10-03-2021

פרק ראשון בסדרה - Digital Masters Talk

בפאנל הראשון שלנו על חדשנות ודיגיטל, נדון בדרכים לשפר ולהרחיב את פעילות ה-e-Commerce אל מעבר לגבולות המדף הדיגיטלי. הצטרפו אלינו לדיון מאיר עיניים בהשתתפות שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות ב-UPS ישראל, הילה ארבל, בעלת Box O' Mine ודניאל קורן, מנהל מסחר אלקטרוני בשופרסל.
למידע נוסף

איתי חזן, מנהל דאטה ראשי לשנת 2020

20-01-2021

איתי חזן, מנהל דאטה ראשי לשנת 2020

בפעם הראשונה בישראל אנחנו מצטרפים למועדוני ה-CDO בארה"ב וביפן לחלוקת תעודות תרומה לקהילת החדשנות והדיגיטל. אנחנו שמחים וגאים להכריז על הזוכה בפרס "מנהל דאטה ראשי לשנת 2020" איתי חזן, ראש מערך דאטה ודיגיטל בחברת כאל, על הובלת פרויקטים מצליחים של טרנספורמציה ודמוקרטיזציה.

שי גוטמן – מנהל טכנולוגיות ודיגיטל ראשי לשנת 2020

20-01-2021

שי גוטמן – מנהל טכנולוגיות ודיגיטל ראשי לשנת 2020

שי גוטמן, סמנכ"ל טכנולוגיות, חדשנות ודיגיטל ב-UPS ישראל, זוכה בפרס השני שלנו – "מנהל טכנולוגיות ודיגיטל ראשי של מועדון ה-CDO הישראלי לשנת 2020". שי עומד בראש מגוון רחב של יוזמות דיגיטליות המתמקדות בטרנספורמציה של חוויית לקוח וחדשנות ארגונית.

ליאור קודנר – מנהל דיגיטל ראשי לשנת 2020

20-01-2021

ליאור קודנר – מנהל דיגיטל ראשי לשנת 2020

ואחרון חביב, פרס "מנהל דיגיטל ראשי לשנת 2020" ניתן לליאור קודנר – סגן עורך וסמנכ"ל חטיבת הדיגיטל של עיתון "הארץ". ליאור מנהל ועומד בראש פרויקטים של מנהיגות דיגיטלית וטרנספורמציה כבר למעלה מעשור, תוך שהוא סולל את הדרך לדור חדש וצעיר של מובילי דיגיטל.

ועידת ה-CDO העולמית השנתית הראשונה 2021

19-01-2021

ועידת ה-CDO העולמית השנתית הראשונה 2021

הכנס השנתי שלנו שהתקיים במוצאי 2020-2021 עבר למתכונת גלובלית בפורמט דיגיטלי. הצטרפו אלינו ב-19 בינואר 2021 לכנס ה-CDO הגלובלי הווירטואלי עם עדכונים וחדשות מחברי ה-CDO Club בארה"ב, ישראל, יפן ושווייץ.
למידע נוסף

CDO בקריקטורה – תפקידו החדש של ה-CDO

22-07-2020

CDO בקריקטורה – תפקידו החדש של ה-CDO

תרצו או לא, כדי להוביל את תחום הדיגיטל בעידן של גלי קורונה הולכים ובאים הוא צריך להיות גולש.

09-07-2020

CDO בקריקטורה – דיגיטליזציה לעומת טרנספורמציה

צריך לזכור שדיגיטליזציה וטרנספורמציה דיגיטלית הן שני דברים שונים, ושימוש בזום כאמצעי תקשורת לא אומר שהחברה עברה טרנספורמציה.

CDO בקריקטורה – דיגיטליזציה לעומת טרנספורמציה
CDO בקריקטורה – מסעו של לקוח

02-07-2020

CDO בקריקטורה – מסעו של לקוח

בשנים האחרונות אנחנו שומעים בכל מקום על חוויית המשתמש ועל הצורך להבין את המסע שעובר הלקוח בדרך לרכישה. אלא שלא משנה כמה מאמץ הם משקיעים במיפוי מסע הלקוח, 90% מהמנהלים משקיעים בסופו של דבר 90% מהמאמצים בחלקו העליון של המסע.

22-06-2020

CDO Cartoon - A new shopping reality

In the new digital reality, the physical store is changing. Is it for the better? Once, we had the chance to test and feel the products before purchasing. Today we can only hope to receive the actual product we ordered.

CDO Cartoon - A new shopping reality
פאנל חוויית לקוח של SAP

03-06-2020

פאנל חוויית לקוח של SAP

כבר חלף עשור מאז נכנס הקונספט של טרנספורמציה דיגיטלית לעסקים ולחיים האישיים שלנו, והביא למרכז התפעול העסקי מערך שלם וחדש של תהליכי עבודה עם לקוחות. היה לנו העונג להתארח בפאנל חוויית הלקוח של SAP ולדון בהזדמנויות הנקרות למנהלי חוויית לקוח מול מגפת הקורונה.

Another Successful digital and CX workshop

19-02-2020

Another Successful digital and CX workshop

The Holy Trinity: Experiences, Channels, and Customers. Designing the digital organization begins with the design of the customer experience. It continues with closing the gaps between the existing and the familiar with the new and the alienated. We've delivered another successful digital organization and customer experience workshop.

כנס הטרנספורמציה הרביעי 2020

29-01-2020

כנס הטרנספורמציה הרביעי 2020

טכנולוגיות השיווק (או מר-טק בקיצור) עומדות בחזית הטרנספורמציה הארגונית וחוויית הלקוח. כנס הטרנספורמציה יתקיים השנה בפעם הרביעית, וכמו בשנים קודמות, הנואם המרכזי הוא אחת הדמויות המוכרות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי וחוויית הלקוח - סקוט ברינקר, המומחה המוביל בעולם לטכנולוגיות שיווק, מבקר לראשונה בישראל.
למידע נוסף

Digital & Mingle מס' 2 – הפגישה השנתית של מובילי ומנהלי CDO.

16-12-2019

Digital & Mingle מס' 2 – הפגישה השנתית של מובילי ומנהלי CDO.

המשכנו במסורת הארוכה של מפגשים חברים, אוכל טוב ותוכן דיגיטלי ועל הדרך שרטטנו קווים לדמותה של השנה הבאה על האתגרים וההזדמנויות הדיגיטליות החדשות שהיא מציבה בפנינו.

Digital Marketing Experience Meetup #1

26-11-2019

Digital Marketing Experience Meetup #1

Some are using a single tool, and others an all-set of digital orchestration suit. No matter what tool is being used, we are all struggling to crack the multi-channel challenge and understand our customers. We met for the first time this morning to discuss the relation between the customer experience, behavioral analytics, and marketing automation. We want to thank all participants and speakers, and special thanks to Oracle for their collaboration.
למידע נוסף

New course available : Digital Content Strategy

28-10-2019

New course available : Digital Content Strategy

The ability to tell a story has always been important; in today's reality, it became crucial for our organizational success. The ability to connect employees, managers, and customers to the narrative you believe in is part of every manager's role, especially those who lead digital initiatives and activities. Join us for a comprehensive course to learn a unique methodology for excellent content strategy, storytelling, data, and inspiration.
למידע נוסף

פגישת התנסות בשיווק דיגיטלי מס' 1

24-09-2019

פגישת התנסות בשיווק דיגיטלי מס' 1

יש המשתמשים בכלי אחד ויש המעוניינים במערך מקיף של תזמור דיגיטלי. אולם לא משנה באיזה כלי אנחנו משתמשים, כולנו מנסים לפצח את האתגר הרב-ערוצי ולהבין את הלקוחות שלנו. הבוקר נפגשנו לראשונה כדי לדון ביחס בין חוויית הלקוח, ניתוח התנהגות ואוטומציית שיווק. אנחנו רוצים להודות לכל המשתתפים והדוברים, ובמיוחד לחברת אורקל על שיתוף הפעולה הפורה.

A digital Masters Program – הסוכנות היהודית

23-07-2019

A digital Masters Program – הסוכנות היהודית

פיתוח אוריינות דיגיטלית פנים ארגונית ושינוי דפוסי החשיבה של עובדים ומנהלים בהקשר זה הם חלק חיוני במהפכה שתהפוך בסופו של דבר את הארגון לישות דיגיטלית. אנחנו גאים להעניק את תעודת המנהיגות של אשפי הדיגיטל לקבוצת המובילים שהשתתפו בתוכנית מטעם הסוכנות היהודית.

Digital and data science Japanese & Israelis Meetup

25-06-2019

Digital and data science Japanese & Israelis Meetup

We enjoyed extending our Japanese Israeli relations by joining an academic delegation of digital and data science Japanese researchers leading digital transformation and society 5.0 applicable research. We Only scratch the future potential.

דר' קזואו איוונו CDO בתאגיד מיצובישי כימיקלים

24-06-2019

דר' קזואו איוונו CDO בתאגיד מיצובישי כימיקלים

בעקבות הפגישה עם משלחת החוקרים היפנים, היה לי העונג לפגוש את דר' קזואו איוונו, CDO ב-Mitsubishi Chemical Holdings, ולדון איתו באתגרים ובהזדמנויות שמציע לנו עולם הדיגיטל. וכן, עיר הקודש בהחלט מככבת ברקע.

Promoting digital literacy in Israel

13-06-2019

Promoting digital literacy in Israel

How can companies in Israel reduce the digital divide, and what do they have to gain from it? A quarter of the population in Israel does not use the Internet, consume digital services, or buys products online. We were glad to participate in this crucial discussion held by Digital Israel, promoting digital literacy in Israel.

 G20 Japan CDO Summit

05-06-2019

G20 Japan CDO Summit

It was a great experience to represent Israel at the “D20” Summit featuring twenty of the best Digital and Data leaders worldwide. The International panel was part of the G20 summit held in Fukuoka, Japan. Among the topics discussed, the opportunities and challenges of data-driven culture and financial models promoting the digitization of both public and private sectors at the heart of the Society 5.0 concept.
למידע נוסף

פגישה בנושא חדשנות באיקומרס

06-05-2019

פגישה בנושא חדשנות באיקומרס

אתמול התחלנו את סדרת המפגשים שלנו בנושא איקומרס בכיתה מלאה עד אפס מקום (נאלצנו להרחיב את חלל הכיתה כדי לעשות מקום לאורחים הרבים והבלתי צפויים שהגיעו). המפגש כלל שורה נהדרת של דוברים מובילים שהוזמנו לשתף את הידע שלהם על חדשנות במסחר אלקטרוני, מגמות כלל-עולמיות, שירותי אונליין וחוויית לקוח בקניות אונליין.
למידע נוסף

פלטפורמת החדשנות ישראל-יפן (IJIP) של CDO CLUB

05-12-2018

פלטפורמת החדשנות ישראל-יפן (IJIP) של CDO CLUB

כמה מרגש! אתמול הצגנו את תרבות החדשנות הישראלית ואת הפעילויות של מועדון CDO CLUB IL מול מאתיים מנהלי דיגיטל וטכנולוגיה בפסגת ה-CDO CLUB ביפן. כל-כך הרבה אתגרים משותפים ועם זאת כל-כך הרבה הבדלים, אבל יותר מהכול הזדמנות עצומה לשיתופי פעולה. אז הרשו לנו להציג את פלטפורמת החדשנות ישראל-יפן (IJIP) של CDO CLUB.
למידע נוסף

עיתון JBpress - שיתוף הפעולה של ישראל ויפן בנושא חדשנות ודיגיטל

05-12-2018

עיתון JBpress - שיתוף הפעולה של ישראל ויפן בנושא חדשנות ודיגיטל

זה עתה סיימתי ריאיון עם העיתון JBpress שעסק בתוכנית החדשנות והטרנספורמציה שלנו, שתסייע לעסקים יפנים לאמץ גישות יצירתיות חדשות על מנת לזכות ביתרון תחרותי בכלכלה הדיגיטלית החדשה. בתמונה, סרי נאבשימה חברת מועצת המנהלים, מנהלת גלובלית ומנהלת תקשורת ראשית באיגוד CDO Club יפן, ואני בריאיון לעיתון.
למידע נוסף

ועידת הטרנספורמציה מס' 2 2018

13-11-2018

ועידת הטרנספורמציה מס' 2 2018

זה היה מדהים! הכנס השנתי שלנו זו השנה השנייה ברציפות זכה להצלחה מסחררת. האולם היה מלא מפה לאוזן במובילי טכנולוגיה, שיווק ודיגיטל שנאספו יחד כדי לשמוע הרצאות ממומחי דיגיטל בעלי שם מכל רחבי העולם. השנה הזמנו את המרקטוניסט הראשי, טום פישברן, להציג את נקודת המבט הייחודית שלו על שיווק וחדשנות בליווי קריקטורות ותרחישי מקרה שמספרים סיפור ויזואלי.
למידע נוסף

האקתון Voice Over AI

25-10-2018

האקתון Voice Over AI

היה לנו עונג גדול לחבור לחברת voice.over.ai כדי להריץ את ההאקתון הראשון בנושא בינה מלאכותית מבוססת קול (Voice-based AI). ההאקתון התמקד בחיבור בין אתגרי החדשנות העומדים בפני החברות הגדולות ובין מומחים הנדסיים ומעצבי חוויית קול. אנחנו מזמינים אתכם לפצח איתנו דוגמאות קול תוך שימוש בטכנולוגיות ובממשקי התכנות החדשים ביותר בתחום הטלפוניה והקול. ללא גבולות – בהאקתון שלנו תוכלו להשתמש ב-API מוכן, בשירותים אחרים או בכל שילוב שישרת את הרעיון שלכם.
למידע נוסף

מחלקת HR – סדנה של חברת STKI

18-07-2018

מחלקת HR – סדנה של חברת STKI

בדיוק סיימנו פגישה מרתקת על החשיבות הרבה שיש למחלקת ה-HR בארגון. דיברנו על הדרכים לפתח מנהלים ולמדוד את האינטליגנציה הדיגיטלית של העובדים ושל הארגון כולו. המסר העיקרי שעלה מהמצגת הוא שאנחנו לא אמורים להתמקד רק בפונקציות המיידיות של הטרנספורמציה אלא גם בפונקציות שפחות נוגעות ישירות ללקוח. "לא ניתן להניח שהטרנספורמציה שלמה ומלאה כאשר מחלקות אחרות בארגון – ובכללן מחלקת הכספים, הייצור, משאבי האנוש, ובאופן כללי הארגון כולו – אינן מודעות להשפעה דיגיטלית זו על עבודתו היומיומית של כל אחד מהעובדים".

מסלול חוויית לקוח – הכנס השנתי של בינת אקספו

15-05-2018

מסלול חוויית לקוח – הכנס השנתי של בינת אקספו

איך מחברים בין הפעילויות העסקיות של הארגון לחוויית הלקוח, איך מודדים ואיך מפיצים אותה ברחבי הארגון? היה לנו העונג לארח פאנל בנושא חוויית לקוח והמסלול הדיגיטלי כחלק מהכנס השנתי של בינת אקספו.

כנס חוויית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)

25-04-2018

כנס חוויית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)

רבות מיוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית עולות מתוך צרכים עסקיים ודרישות צמיחה המגיעות מהצד של חוויית הלקוח בעסק. לכן היה זה רק טבעי שיזמינו אותנו לדבר בכנס המי"ל מול חדר מלא מנהלי שירות המשמשים כסוכני שינוי בטרנספורמציה של חוויית הלקוח בארגונם.
למידע נוסף

כנס CDO CLUB לונדון 2018

28-03-2018

כנס CDO CLUB לונדון 2018

אם הייתי צריך לתמצת שלושה מסרים עיקריים מפאנל המידע של CDO CLUB בלונדון, היו אלה הדברים הבאים: 1. אמון הלקוח הוא המשאב החשוב ביותר של הארגון, אלא שהוא חמקמק ושברירי. 2. יכולות דיגיטליות ועיבוד מידע הם האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני ארגונים. 3. הטעות הגדולה ביותר של מנהל דאטה ראשי היא להפוך את המידע לבעיה, וכך להסיר את האחריות משאר העובדים בארגון.
למידע נוסף

"בית ספר לטרנספורמציה עסקית" – CDO Club

13-02-2018

"בית ספר לטרנספורמציה עסקית" – CDO Club

במפגש הראשון נלמד דרכי חשיבה שיתמכו ביכולתנו כמנהלים להוציא לפועל פרויקטים בתחום הדיגיטל דרך הערוצים השונים, מתוך הבנה מעמיקה של ההתנהגות הרצויה בקרב קהלי היעד. כלי חשיבה אלה יעזרו לנו להשיג את היעדים העסקיים שלנו, ובכלל זה הגדלת המכירות דרך ערוצים דיגיטליים, הרחבת השימוש באפליקציות דיגיטליות וחיזוק הנאמנות של לקוחות קיימים וחדשים.
למידע נוסף

ועידת הטרנספורמציה מס' 1 - 2017

29-11-2017

ועידת הטרנספורמציה מס' 1 - 2017

ועידת הטרנספורמציה השנייה שלנו קצרה הצלחה אדירה. 700 מנהלים ומובילים בתחום הדיגיטל, הטכנולוגיה והשיווק מצאו למשך יום שלם שפה משותפת בדיונים על שפת הטרנספורמציה. בריאן סוליס, אנליסט ראשי בקבוצת Altimeter (הנמצאת בבעלות חברת הייעוץ Prophet) וסופר עטור פרסים, בלוגר בולט ודובר ראשי בנושא טרנספורמציה, היה האורח המרכזי שלנו לרגל ביקורו הראשון בישראל.
למידע נוסף

הכנס השנתי של גלובס – חוויית לקוח

12-07-2017

הכנס השנתי של גלובס – חוויית לקוח

ב-MAD, הכנס השנתי של גלובס, היה לי העונג לראיין את גיל רוזן, סמנכ״ל השיווק והחדשנות של בזק. הייתה לנו שיחה מרתקת על תפקידו של סמנכ"ל השיווק והדיגיטל, דיברנו גם על השינויים שהביאה מהפיכת הדיגיטל למחלקת השיווק. איך מנווטים מותג ישראלי ותיק ומוכר בגלים הגבוהים של סערת הדיגיטל? אילו שינויים מרכזיים נדרש סמנכ"ל החדשנות והשיווק להוביל? מהן כמה מהאסטרטגיות שניתן לנקוט בהתמודדות עם התנגדויות לתהליך? ומה נחשב להצלחה בתהליך אינסופי הכרוך בשינוי וטרנספורמציה מתמדת?

אירוע של CDO Club בטוקהאוס – נמל תל-אביב

27-06-2017

אירוע של CDO Club בטוקהאוס – נמל תל-אביב

בשבוע שעבר אירחנו אירוע של מועדון CDO בטוקהאוס בנמל תל-אביב, האירוע נערך בחסות אורקל ישראל. במהלך הערב דיברנו על חוויית הלקוח, על האתגרים וההזדמנויות שמציגה בפנינו הסביבה השיווקית החדשה המבוססת על מידע, ועל האופן שבו יכול מידע לעזור לנו להבין את הפסיכולוגיה העומדת בבסיס ההחלטות הדיגיטליות של לקוחותינו. דיברנו גם על האופן שבו יכול העידן החדש של מידע דיגיטלי לעזור לנו להבין, לחזות ולהנדס את התנהגות המבקרים בנכסים הדיגיטליים של המותג שלנו.

מפגש לבירה וסרט – הפנים האנושיות של הביג דאטה

26-06-2017

מפגש לבירה וסרט – הפנים האנושיות של הביג דאטה

אתמול ערכנו את מפגש הבירה וסרט הראשון שלנו עם 'הפנים האנושיות של הביג דאטה' ואחריו פאנל מקצועי שדן בסוגיות העיקריות שהעלה הסרט. ביג דאטה – צמד מילים שכמעט לא היה בשימוש לפני מספר שנים אבל היום שולט בחיים של רבים מאיתנו מהרגע שאנחנו פוקחים עיניים ועד כיבוי נורת החשמל האחרונה במשרד.
למידע נוסף

מפגשי חדשנות בעולם ה-CDO

16-01-2017

מפגשי חדשנות בעולם ה-CDO

אתמול חנכנו את מפגשי חדשנות בעולם ה-CDO – סדרה של פגישות המקבצות יחד אנשי עסקים ואנשי פיתוח וחדשנות. הרעיון המרכזי של הפגישות הוא להסתכל על הקונספט היזמי שמאחורי המוצר או הפתרון העסקי ולבחון את דרך החשיבה של אותם אנשים העובדים במצבים קשים. מתוך אמונה שלרעיונות שלהם יש את הפוטנציאל לשנות את דרכי הפעולה של הארגון או אפילו של הענף כולו.
למידע נוסף

טרנספורמציה דיגיטלית – אירוע HR

06-06-2016

טרנספורמציה דיגיטלית – אירוע HR

אתמול ניתנה לי ההזדמנות לדבר על טרנספורמציה דיגיטלית מול מנהלי למידה ארגונית. כששאלתי את הנוכחים כמה מתוכם שמעו קודם על טרנספורמציה דיגיטלית, הופתעתי לגלות כמה מעט ידיים הורמו. מי שמאמין שניתן להטמיע תהליך דיגיטציה בארגון ולהוביל שינוי תרבותי בלי לערב את משאבי האנוש בכלל ואת מחלקת הלמידה בפרט, אינו מבין באמת את התהליך. לא ניתן לשפר את האוריינות הדיגיטלית בארגון בלי להרחיב את הידע והמודעות של כל העובדים, לא רק של מחלקות השיווק הדיגיטלי ומערכות המידע.
למידע נוסף

ועידת סמנכ"לי הדיגיטל הישראלית

20-05-2016

ועידת סמנכ"לי הדיגיטל הישראלית

הכינוס הראשון שלנו תחת המותג הבינלאומי CDO-club התקיים אתמול בנוכחות דיוויד מתיסון, מייסד המועדון העולמי. כ-150 מנהלים בכירים מתחומי החדשנות הדיגיטלית, השיווק, המידע, המערכות וחוויית הלקוח התכנסו יחד כדי לדון באתגרים ובשיטות המומלצות ליישום טרנספורמציה ולמיצוב החברות שלהם בראש המגמה הדיגיטלית. על הבמה, מנהלי דיגיטל הנמצאים בתהליך טרנספורמציה ארגונית משתפים את ההתנסויות והאתגרים שלהם בדרך למימוש החזון הדיגיטלי. הוועידה זכתה לשבחים רבים גם מהמנהלים שהשתתפו בה וגם מהאורחים שלנו ממועדוני האיגוד בצרפת, ארצות הברית, טורקיה וקנדה.
למידע נוסף

הזמנת הספרים לקורס

13-01-2016

הזמנת הספרים לקורס

סופסוף הוא כאן! הספר X: The Experience When Business Meets Design מאת בריאן סוליס. הנה הוא כאן מחכה לעשות את הצעד האחרון שלו בדרך אל הקוראים כחלק מקורס חוויית הלקוח שלנו למנהלים. אז אני כבר באמצע העותק שלי ואני יכול להגיד בפה מלא שמדובר בספר חובה למנהלי שיווק, IT, עיצוב, חדשנות, חוויית לקוח ודיגיטל.

ברוכים הבאים למועדון CDO CLUB העולמי

22-11-2015

ברוכים הבאים למועדון CDO CLUB העולמי

בחודשים האחרונים שמענו ממספר לא מבוטל של מנהלי דיגיטל, שיווק ומערכות מידע שאין שום גוף מאוחד שמרכז את פעילות הדיגיטל של העידן החדש. אז אנחנו בקמדיה החלטנו להרים את הכפפה ולהצטרף לקהילה הגדולה ביותר בעולם של מנהלי דיגיטל, דאטה ואנליזה – מועדון ה-CDO המאחד חברי ארגונים מ-12 מדינות שונות עם למעלה מ-1,500 מנהלים בכירים במגוון עמדות מפתח. המועדון שם לו למטרה לסייע לחבריו להפוך למובילי טרנספורמציה ולהכין את הארגון שלהם לאתגרי המהפכה הדיגיטלית.
למידע נוסף

כנס טרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים חברתיים

01-11-2015

כנס טרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים חברתיים

כחלק מההכנות שלנו לכנס הארגונים החברתיים, ערכנו מחקר קטן וגילינו עובדה מעניינת מאוד. ארגונים חברתיים נמצאים במקום הרביעי בין המגזרים שבהם ה-CDO מוגדר כמי שמוביל את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, אחרי מו"לים וחברות מדיה. מי שמכיר את המהפכה הדיגיטלית יודע שהדיגיטל הוא כלי חשוב ויקר ערך להשגת היעדים הארגוניים בפחות מאמץ. זו הסיבה שארגונים חברתיים בכל העולם איישו תפקידים אלה כציר מרכזי במאמציהם לעמוד בין מובילי המגמה הדיגיטלית. כנס הטרנספורמציה הדיגיטלית שנערך בהנחיית שירלי קנטור ובנוכחות מגוון מנהלי ארגונים חברתיים בישראל דן בנושאים אלה ועוד.

המומחים העולמיים לדיגיטל

29-08-2015

המומחים העולמיים לדיגיטל

השבוע אנחנו משיקים סדרה של פגישות מועדון המיועדות למנהלי דיגיטל וטרנספורמציה דיגיטלית תחת הכותרת "המומחים העולמיים לדיגיטל". בריאן סוליס, גורו דיגיטל ומומחה לטרנספורמציה דיגיטלית יהיה האורח הראשון שלנו בפגישה. לצידו ישתתפו רבים מהארגונים המובילים בישראל, שישתפו אותנו בהתנסויותיהם וחוויותיהם בניהול השינוי התרבותי הנדרש לדיגיטציה של החברה ושל צוות העובדים.

don't go there