LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

post01

LEGO – בניית נאמנות ומכירה בערוצים דיגיטליים

מי שעוקב אחר הפעילות שלי ברשתות החברתיות, כבר גילה את חיבתי לעולם המיקסולוגיה המתפתח. צד קצת פחות מוכר אבל לא פחות משמעותי הוא חיבתי ל-לגו :). זה קרה איפשהו בין הסגר הראשון לשני, בימי הקורונה הראשונים, עוד כשנראה היה שהעולם דוהר אל קיצו (טוב אולי קצת הגזמתי). באותם ימים ארוכים של ועידות זום בלתי נגמרות, והמון, אבל המון זמן בין קירות הבית נדרשתי לתחביב חדש, ישן שיסייע לשבור את השגרה. כך מצאתי את עצמי מברמן (שוב) בבית ובין לבין מרכיב יחד עם הילדים ערכות לגו של מבוגרים.

לקריאת המאמר

post01

DXP - עידן חדש בניהול חוויות דיגיטליות

בשלוש שנים (קצת יותר) האחרונות, השילוב של ריבוי ערוצי התוכן הדיגיטליים, ריבוי סוגי התוכן, המעבר המתמיד של הלקוחות והצרכנים לערוצים אלו והעובדה שהדיגיטל הפך לחלק מהותי מהפעילות העסקית של כל ארגון, יצר עומס בלתי נתפס על מחלקות הליבה הדיגיטליות בארגון. מגבלות אלו הולידו דור חדש של מערכות ניהול דיגיטליות שזכו לכינוי Digital Experience Platforms או בקיצור DXP.

לקריאת המאמר

post01

היכן תמקדו את מאמצי חווית הלקוח שלכם ב- 2022?

מה שהתחיל כנחלתם של חברות כמו אמזון, זאפוס, נטפליקס ואחרות אשר הציבו את הלקוח במרכז עשייתם, הפך בשנים האחרונות למינימום הנדרש בכדי להתחרות בשוק שבו המוצר או השירות הם רק הבסיס לבניית נאמנותו של הלקוח. ניהול חווית לקוח בארגון היא כבר לא רק Nice To have אלא מרכיב חיוני להצלחתו של הארגון. במאמר זה נדבר על כמה מגמות וטכנולוגיות שיש לשים אליהן לב בשנה הקרובה

לקריאת המאמר

post01

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2021 – חלק ב'

זהו המשך לחלק הראשון של סיכום שנת הטרנספורמציה הדיגיטלית אותה אני עורך כבר שנה שמינית ברציפות. הסיכום אשר מבוסס על הסקר השנתי של Altimeter מציג במספרים כיצד חברות אשר הצליחו לממש את החזון הדיגיטלי שלהן פעלו, ומה הם המיקודים שסייעו להן להשיג את ההצלחה הרצויה

לקריאת המאמר

post01

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2021 – חלק א'

זו כבר מסורת (שלי לפחות) לבחון את המגמות המרכזיות של הטרנספורמציה הדיגיטלית בשנה שחלפה דקה לפני שצוללים לטרנדולוגיה הצופה את המהפכות ש"מאיימות" לשנות את חיינו בשנים הקרובות. מבלי לשים לב, זו השנה השמינית שאני נעזר בסקר הטרנספורמציה הדיגיטלית של Altimeter לגבש את התובנות המרכזיות לסיכום השנה.

לקריאת המאמר

post01

עתיד האיקומרס, והוא בכלל לא בשליטתכם.

בעוד כולם עובדים על הקמת אתרי איקומרס ומרקטפלייס, עתיד האיקומרס נמצא בכלל במחוזות אחרים. בעתיד הלא כל כך רחוק אתר האיקומרס שלכם יהפוך לתשתית הפצה מבוססת מאות ניסויים בעשרות ערוצים בעלי פורמטים שונים לקהלים שונים. זה מה שבאמת מצפה למי שעוסק או צפוי לעסוק בפעילות סחר דיגיטלית. מאמר זה נולד בכנס האיקומרס הגדול בישראל בו לא הוזכרו בכלל המגמות המשמעותיות ביותר שכבר משנות לגמרי את כללי המשחק בעולם. אז לכל מי שהיה או לא היה, הנה האקסטרה החסר שממתין לנו ממש מעבר לפינה.

לקריאת המאמר

post01

טרנספורמציה דיגיטלית בימי פוסט המגפה. מה השתנה ?

הקורונה יצרה מציאות חדשה בעולם הטרנספורמציה הארגונית. מצד אחד האצה משמעותית של הדיגיטיליזציה הארגונית. ומצד שני צורך להתאים את הפעילות הארגונית למציאות בה כל שרשרת הערך השתנתה. מה הם המיקודים החדשים של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם. על כך במאמר הבא.

לקריאת המאמר

post01

המגמות המובילות ל 2021 חלק ב – הטכנולוגיות החדשות ברדאר הארגוני

על ה 5G בטוח שמעתם, אבל האם שמעתם על Confidential Computing ? או על IPA האח הבוגר של ה RPA ?. הקורונה האיצה את הדיגיטל בהרבה מאד תחומים בחיינו, איקומרס, למידה ועבודה מרחוק ועוד. אבל עכשיו בעולם הארגוני חווים את האפטר-שוק של הגלים הראשונים של המגפה. השימוש הגובר בטכנולוגיות הדיגיטליות דרש מעבר מהיר לענן תוך שימוש גובר בנתונים ואנליטיקה לצד דרישה גוברת לאוטומציה. הנה חלק מהטכנולוגיות שבטח נשמע עליהם הרבה בשנה הקרובה.

לקריאת המאמר

post01

המגמות המובילות לשנת 2021 חלק א' - הזינוקים המטאורים של 2020

יחסינו עם השנה שעברה מורכבים. מצד אחד, 2020 הייתה שנה מאוד מאתגרת בריאותית וכלכלית, ומצד שני הזניקה את הצורך בדיגיטל, ומתוך כך את ההכרה של בעלי עסקים רבים בטרנספורמציה שהארגון שלהם צריך לעבור בכדי להדביק את התחרות העולמית (ועכשיו גם המקומית). הרוב גילו כפי שחווינו כולנו כצרכנים בימי פסטיבל המכירות של נובמבר, שכניסה לדיגיטל או טרנספורמציה דיגיטלית כפי שאנו אוהבים לכנות את התהליך, זו משימה לא פשוטה. על המגמות שהחלו ב 2020 ויובילו את הדור הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית במאמר הבא - חלק ראשון בסדרה.

לקריאת המאמר

post01

תפקידם של מנהלי הדיגיטל והחדשנות ב- Cybersecurity

השבוע נזכרתי שוב באותו דיון עם פרוץ המשבר בשירביט, למדנו שבתקופה שהפעילות (הטרנספורמציה) הדיגיטלית צוברת תאוצה מסחררת לצד חדשנות פורצת דרך, לא נוכל יותר להתעלם מהכתובת על הקיר - האחריות על סיכוני הסייבר היא חלק מהותי מתפקידנו כמנהלי חדשנות ודיגיטל.

לקריאת המאמר

don't go there