LOADING STUFF...
K a m e a i a

Loading Website

post01

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2021 – חלק ב'

זהו המשך לחלק הראשון של סיכום שנת הטרנספורמציה הדיגיטלית אותה אני עורך כבר שנה שמינית ברציפות. הסיכום אשר מבוסס על הסקר השנתי של Altimeter מציג במספרים כיצד חברות אשר הצליחו לממש את החזון הדיגיטלי שלהן פעלו, ומה הם המיקודים שסייעו להן להשיג את ההצלחה הרצויה

לקריאת המאמר

post01

מצב הטרנספורמציה הדיגיטלית לשנת 2021 – חלק א'

זו כבר מסורת (שלי לפחות) לבחון את המגמות המרכזיות של הטרנספורמציה הדיגיטלית בשנה שחלפה דקה לפני שצוללים לטרנדולוגיה הצופה את המהפכות ש"מאיימות" לשנות את חיינו בשנים הקרובות. מבלי לשים לב, זו השנה השמינית שאני נעזר בסקר הטרנספורמציה הדיגיטלית של Altimeter לגבש את התובנות המרכזיות לסיכום השנה.

לקריאת המאמר

post01

עתיד האיקומרס, והוא בכלל לא בשליטתכם.

בעוד כולם עובדים על הקמת אתרי איקומרס ומרקטפלייס, עתיד האיקומרס נמצא בכלל במחוזות אחרים. בעתיד הלא כל כך רחוק אתר האיקומרס שלכם יהפוך לתשתית הפצה מבוססת מאות ניסויים בעשרות ערוצים בעלי פורמטים שונים לקהלים שונים. זה מה שבאמת מצפה למי שעוסק או צפוי לעסוק בפעילות סחר דיגיטלית. מאמר זה נולד בכנס האיקומרס הגדול בישראל בו לא הוזכרו בכלל המגמות המשמעותיות ביותר שכבר משנות לגמרי את כללי המשחק בעולם. אז לכל מי שהיה או לא היה, הנה האקסטרה החסר שממתין לנו ממש מעבר לפינה.

לקריאת המאמר

post01

טרנספורמציה דיגיטלית בימי פוסט המגפה. מה השתנה ?

הקורונה יצרה מציאות חדשה בעולם הטרנספורמציה הארגונית. מצד אחד האצה משמעותית של הדיגיטיליזציה הארגונית. ומצד שני צורך להתאים את הפעילות הארגונית למציאות בה כל שרשרת הערך השתנתה. מה הם המיקודים החדשים של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולם. על כך במאמר הבא.

לקריאת המאמר

post01

המגמות המובילות ל 2021 חלק ב – הטכנולוגיות החדשות ברדאר הארגוני

על ה 5G בטוח שמעתם, אבל האם שמעתם על Confidential Computing ? או על IPA האח הבוגר של ה RPA ?. הקורונה האיצה את הדיגיטל בהרבה מאד תחומים בחיינו, איקומרס, למידה ועבודה מרחוק ועוד. אבל עכשיו בעולם הארגוני חווים את האפטר-שוק של הגלים הראשונים של המגפה. השימוש הגובר בטכנולוגיות הדיגיטליות דרש מעבר מהיר לענן תוך שימוש גובר בנתונים ואנליטיקה לצד דרישה גוברת לאוטומציה. הנה חלק מהטכנולוגיות שבטח נשמע עליהם הרבה בשנה הקרובה.

לקריאת המאמר

post01

המגמות המובילות לשנת 2021 חלק א' - הזינוקים המטאורים של 2020

יחסינו עם השנה שעברה מורכבים. מצד אחד, 2020 הייתה שנה מאוד מאתגרת בריאותית וכלכלית, ומצד שני הזניקה את הצורך בדיגיטל, ומתוך כך את ההכרה של בעלי עסקים רבים בטרנספורמציה שהארגון שלהם צריך לעבור בכדי להדביק את התחרות העולמית (ועכשיו גם המקומית). הרוב גילו כפי שחווינו כולנו כצרכנים בימי פסטיבל המכירות של נובמבר, שכניסה לדיגיטל או טרנספורמציה דיגיטלית כפי שאנו אוהבים לכנות את התהליך, זו משימה לא פשוטה. על המגמות שהחלו ב 2020 ויובילו את הדור הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית במאמר הבא - חלק ראשון בסדרה.

לקריאת המאמר

post01

תפקידם של מנהלי הדיגיטל והחדשנות ב- Cybersecurity

השבוע נזכרתי שוב באותו דיון עם פרוץ המשבר בשירביט, למדנו שבתקופה שהפעילות (הטרנספורמציה) הדיגיטלית צוברת תאוצה מסחררת לצד חדשנות פורצת דרך, לא נוכל יותר להתעלם מהכתובת על הקיר - האחריות על סיכוני הסייבר היא חלק מהותי מתפקידנו כמנהלי חדשנות ודיגיטל.

לקריאת המאמר

post01

Born To Change - Chapter Three : Zappos

בסדרת הפוסטים Born To Change אנחנו יוצאים למסע בעקבות היזמים והחברות ששינו את התעשייה שלהם, וברוב המקרים גם את התעשייה בה הם פועלים. במקרה של חברת Zappos הם גם שינו את בסיס התפיסה של יצירת ערך ללקוח, וכך הפכו לשם נרדף ל Experience Economy.

לקריאת המאמר

post01

לקראת בלאק פריידיי : הדיגיטל הפך למוצר צריכה

לקראת ה-בלאק פריידי כתבה בשיתוף Mark Granot אשר תסייע לכם למקד את תשומת הלב במה שחשוב באמת - הלקוחות והצרכנים. זה נראה כל כך ברור, ובכל זאת ארגונים רבים מתקשים לתת מענה לצמיחה המהירה בערוצים הדיגיטליים. עכשיו כשהרבה יותר קל (יחסית) להקים ערוץ מכירה חדש המיקוד חייב לעבור לחוויית הרכישה בקצה אחד, וה- Fulfillment בצד השני. גם אם המוצר שלכם מצוין הלקוח יזכור בעיקר את החוויה הכוללת, בוודאי שבמקרה והיא לא עמדה בציפייה או בהבטחה.

לקריאת המאמר

post01

כיצד מנהלי השיווק והדיגיטל ינהלו את התקציב ב 2021 ?

תקציב2021 יראה שונה לחלוטין מזה שהכרנו בשנים האחרונות. צמצום הוצאות שיווקיות לצד גידול בפעילות הדיגיטלית, שינוי המיקוד והשווקים בהם פועל הארגון לצד שינוי בערוצים בהם הפעילות מתקיימת, אלו רק חלק מההשפעות שאנשי השיווק והדיגיטל יתמודדו איתם בשנתיים הקרובות. המאמר הבא מביא כמה תובנות מעניינות מסקר התקציב שגרטנר ערכו בקרב 450 מנהלי שיווק בעולם.

לקריאת המאמר