כותב :
עמית קמה
|
2022-06-06 00:00:00
LEGO – בניית נאמנות ומכירה בערוצים דיגיטליים
מי שעוקב אחר הפעילות שלי ברשתות החברתיות, כבר גילה את חיבתי לעולם המיקסולוגיה המתפתח. צד קצת פחות מוכר אבל לא פחות משמעותי הוא חיבתי ל-לגו :).
זה קרה איפשהו בין הסגר הראשון לשני, בימי הקורונה הראשונים, עוד כשנראה היה שהעולם דוהר אל קיצו (טוב אולי קצת הגזמתי). באותם ימים ארוכים של ועידות זום בלתי נגמרות, והמון, אבל המון זמן בין קירות הבית נדרשתי לתחביב חדש, ישן שיסייע לשבור את השגרה. כך מצאתי את עצמי מברמן (שוב) בבית ובין לבין מרכיב יחד עם הילדים ערכות לגו של מבוגרים.
לקריאת המאמר