LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

משבשים את התעשיה

שירותי פיתוח אפילקציות, אתרים ופלטפורמות דיגיטליות

מפתחים מוצרים דיגיטליים במתודולוגיה ייחודית (Dual Experience Development) המשלבת את חווית הלקוח בחזון העסקי.

התחילו כאן

שירותי המחקר, איפיון ופיתוח התוכנה שלנו

מתודולוגיית פיתוח התוכנה שלנו מותאמת למגוון רחב של חברות החל בסטארט-אפים קטנים ועד לארגוני אנטרפרייז גדולים.
צוותי האיפיון והפיתוח שלנו ממוקדים בתכנון, עיצוב ופיתוח של מוצרים דיגיטליים אשר יסייע לכם לחולל טרנספורמציה באופן שבו הארגון שלכם פועל בעידן הכלכלה הדיגיטלית תוך יצירת יתרון תחרותי מבוסס תפיסה מוצרית חדשנית ומשבשת.

ניהול מחזור מלא
של פיתוח תוכנה

ממוצר בר-קיימא ראשוני (MVP) עד לפתרון דיגיטלי מלא, אנחנו מסייעים ללקוחותינו לאורך כל מחזור חיי פיתוח המוצר החל משלב האיפיון הקונספוטואלי, פיתוח המוצר, בדיקות, השקה ראשונית ותחזוקה שוטפת.

Front-end Development Back-end Development MVP Development Native Mobile Apps Cross-platform Mobile Apps

מיקוד בחוויית
המשתמש (UX)

בין שמדובר בתכנון מערכת חדשה לחלוטין או בשדרוג מוצר קיים במטרה ליצר יתרון תחרותי, באמצעות שילוב תהליכי עיצוב חוויית משתמש בתהליכי הפיתוח שלנו, אנו מוודאים שהנכסים הדיגיטליים שאנו יוצרים יהיו גם נוחים לשימוש וגם אהובים על ידי המשתמשים שלכם.

UX Strategy User Research & Analysis User Journey Mapping User Testing Rapid and Interactive Prototyping Wireframes design

פיתוח מכוון
משתמשים

כחלק מכל פרויקט אותו אנו מבצעים אנו מציעים ללקוחותינו תהליך מחקר ראשוני אשר יאפשרו להם להבין טוב יותר את הלקוחות המייצגים את המשתמשים של המוצר או השירות הדיגיטלי שהם מעוניינים להשיק. תהליך זה מסייע לוודא שהמשתמשים אכן מפיקים את הערך המקסימלי מהמוצר הדיגיטלי של הארגון.

Users Personas Screen Flow Scheme User Behavior Diagram Empathy Map Human centered Development Plan Microcopy and Storytelling

ארכיטקטורת
תוכנה

שירותי הפיתוח שלנו כוללים תמיכה ובחירה בארכיטקטורה הנכונה למוצר הדיגיטלי שלכם. ארכיטקטורה נכונה תבטיח גמישות עתידית להתאמות ושינויים, שיפור הביצועים ואופטימיזציה של המוצר ככל שהוא יגדל ויתפתח עם הצרכים העיסקיים ודרישות המשתמשים.

Process mapping Service Simulation Cloud Platform Integration Empathy Map Technical Architecture Data Flow and Integration

עיצוב
ממשקי משתמש (UI)

אנחנו מפתחים ומעצבים ממשקי משתמש חכמים, קלים לשימוש ונגישים, כאלו שיעוררו בקרב משתמשים ולקוחות את התחושות והרגשות הרצויים. באמצעות שילוב אנימציות, אילוסטרציות ופריסה נכונה של האלמנטים השונים אנו מבטיחים שהמוצר שלכם יהיה פונקציונאלי אך גם מענג, מהנה ואיכותי לא פחות.

Interactions & Animations Art direction Mobile First design Responsive Design Technical Architecture Screen Visualization

מבדקי
שמישות

על מנת להבטיח שהמוצר הדיגיטלי שלכם יניב את החוויה הרצויה, אנחנו מציעים שירותי פוסט פיתוח לבדיקת הרכיבים העיקריים של המוצר, ובכלל זה עיצוב הממשק והפונקציונליות, יציבות המוצר, ביצועים ועוד.

Quality Assurance User Satisfaction review Product Learnability Memorability of layout and flow Technical Architecture Efficiency and performance review

הדרכות
וניהול השינוי

אנחנו מציעים גישה כוללת להדרכות וניהול השינוי כדי לתמוך בהטמעה מוצלחת של המוצר הדיגיטלי. ניהול נכון של תהליך ההטמעה תסייע לעובדים ולמנהלים במעבר הנדרש למודל ההפעלה החדש תוך צימצום שיבושים ופגיעה בפעילות העסקית השוטפת.

Product Training Development Change management Process Culture change Plan Memorability of layout and flow New skills and capabilities

הסבת מערכות
ותכנון מחדש

באמצעות שילוב של ניסיון ומומחיות בפיתוח פלטפורומות דיגיטליות, צוותי המוצר והפיתוח שלנו ייסיעו לרענן ולתכנן מחדש מערכות שהתיישנו (Legacy) כך שניתן יהיה לעדכן אותם לנכסים דיגיטליים עדכניים אשר עולים בקנה אחד עם הדרישות החדשות של הלקוחות ועידן הכלכלה הדיגיטלית.

Eco-system & market comparison Tech Migration Plan New Features Mapping Digital Gap Analysis Re-engineer Road Map

Duel Experience Development Framework

באמצעות מתודולוגיית הפיתוח הייחודית שלנו, אנו מסייעים ללקוחותינו להשיק אפליקציות, מערכות דיגיטליות ומוצרים חכמים. תהליך הפיתוח שלנו מתמקד בחיבור שבין היעדים העסקיים לצורכי הלקוח ולחוויותיו תוך יצירת אמפתיה מהשלבים הראשונים של הייזום ועד להשקה המוצלחת.

יעדים עסקיים
חווית לקוח
01

חזון
למוצר הדיגיטלי

אנחנו מתחילים בהבנת החזון של העסק למוצר הדיגיטלי, אנו מבינים מה הוא מנסה להשיג וכיצד יכול המוצר הדיגיטלי החדש לתמוך בחזון עתידי זה.

01

מיפוי
ואמפתיה לצורכי הלקוח

כחלק מתפיסת הלקוח הייחודית שלנו, אנחנו עושים שימוש בניתוח אמפתיה כדי לזהות צרכים שנותרו ללא מענה ולסייע לזקק את הבעיה שאנחנו מעוניינים לפתור.

02

מטרות
עסקיות

רק אחרי שאנחנו מבינים היטב את היעדים והמטרות ומגבשים את החזון לטווח הארוך, אנחנו מסייעים ללקוחותינו להגדיר את היעדים המוחשיים והמדידים שהמוצר הדיגיטלי החדש יקדם.

02

מיפוי
מסע הלקוח

על מנת לפתור את הבעיה שזיהינו, חשוב מאוד להבין את ההקשר הרחב של פעילות הלקוח אל מול הארגון. לצורך כך אנחנו נדרשים לבצע מיפוי של מסע הלקוח תוך הבנת הנגיעות השונות של הלקוח עם המותג, ומתוך כך להבין את ההשפעה של נקודת המגע החדשה (באמצעות הנכס הדיגיטלי) על המסע כולו.

03

פיתוח תרחישי
שימוש

אחרי שאנחנו מכירים את מטרות העסק ומבינים היטב את מסע הלקוח, אנחנו מקבצים את הדרישות העסקיות הנחוצות לבניית מקרי בוחן ותרחישי שימוש במוצר.

03

עיצוב התנהגויות
דיגיטליות

דפוסי ההתנהגות הדיגיטלית של המשתמשים הם שמגדירים את תרחישי השימוש ומסעות המשתמש שאנחנו ממפים. עיצוב ההתנהגות עוזר לנו להבין מדוע משתמשים פועלים בצורה מסוימת, ובעזרת מתודולוגיות למיפוי שפת גוף דיגיטלית, אנחנו מעצבים את התנהגות המשתמש הרצויה בעתיד.

04

תוכנית
אינטגרציה

חדשנות מוצרית דורשת יכולת נרחבת לבצע אינטגרציה יעילה עם כלים ומערכות צד שלישי. בליבת תהליכי הפיתוח שלנו ניצב צוות הטכנולוגיה אשר מגדיר את המערך הטכנולוגי המתאים לתמיכה בחזון המוצר וחיבור למערכות תומכות.

04

עיצוב
מסעות משתמש

אנחנו משלבים את כל התובנות שנאספו בתהליך המחקר העסקי ומיפוי צורכי הלקוח כדי ליצור את הארכיטקטורה של המוצר, היררכיית המסכים (screen flow) ומסעות המשתמש.

05

אסטרטגיית
דאטה

בשיתוף פעולה עם צוותי הלקוח אנו עובדים על אסטרטגיות ניתוח, מדידה ובדיקת ביצועים מבוססי נתונים במטרה לשפר את המערכת, ולהפיק ערך ארוך טווח מהמוצר הדיגיטלי החדש שאנחנו מפתחים.

05

מוקאפים
ותפיסות עיצוביות

בשלב הזה אנחנו מתמקדים ביצירת שפה ויזואלית מובחנת שבסופו של דבר תשמש בסיס למוצר החדש אך גם תיהיה מהנה וקלה לשימוש.

06

עיצוב חוויית משתמש (UX)

החל מסדנאות UX ועד לבדיקות משתמשים – אנו בוחנים את כל היבטי האינטראקציה של לקוחות עם המוצר והחוויה שהוא מספק. אנחנו מתבססים על הממצאים שעלו בשלב המחקר כדי לנקוט גישה מכוונת אדם (Human-Centered Design) לעיצוב פתרונות פשוטים חווייתיים לשימוש.

07

עיצוב ממשק משתמש (UI)

עיצוב המוצר מאפשר לנו לתמוך באסטרטגיית חווית המשתמש, וליצור בקרב לקוחות את התחושות והרגשות הרצויים. אנחנו נעזרים באנימציה, אילוסטרציה וניהול אומנותי כדי להבטיח שהמוצר שלכם יהיה מענג, מהנה ואיכותי.

08

מחזורי פיתוח אג'יליים

באמצעות פיתוח אג'ילי אנו מבטיחים שצוותי העבודה יספקו תוצרים בצורה מהירה, ישתפו פעולה באופן רציף תוך שיפור מתמיד של המוצר. גישה זו מסייעת במקסום התוצאות, ועמידה ביעדי הלקוח צוך הקפדה על המטרות העיסקיות.

09

בדיקות והשקה מוצלחת

בתום הפיתוח צוות הבדיקות תופס אחריות בכדי לבחון את כל המאפיינים של המוצר לרבות העיצוב הממשק והפונקציונליות, במטרה להשיק את המוצר במינימום תקלות תוך הקפדה יתרה על חוויית השימוש הרצויה. בסיום תהליך הבדיקות הפרויקט מקבל אור ירוק ומתקדם לשלב העליה לאויר.

הטכנולוגיות שמאפשרות לנו אספקת פתרונות יוצאי דופן

תמהיל של טכנולוגיות ארגוניות מוכרות בשילוב
שפות פיתוח ומתודולוגיות חדשות מבוססות קוד פתוח

פיתוח צד לקוח
Android
Javascript
CSS 3
LESS
HTML 5
ספריות קוד
React
Angular js
nodejs
vue.js
jquery
פלטפורמות
wordpress
Dupal
Joomla
Magento
ניהול נתונים
MS SQL Server
MongoDB
SQLite
PostgreSQL
MySQL
שפות צד שרת
MS .Net
C#
Python
Java
PHP
תשתיות
Azure
Amazon
web services
Apache Server
Windows
Server
linux OS

A Quick Glance to Our Work

Here are some of the solutions and applications developed by our team
and unique framework

don't go there