סדנת עיצוב פרסונות וסגמנטים
בסדנת הפרסונות והסגמנטים נעצב פרסונות (טיפוסי אישיות), שיעזרו לצוותי השיווק, העיצוב והמוצר לגלות יותר אמפתיה ללקוח היעד, להבין טוב יותר את השאיפות, היעדים וההתנהגות הצפויה שלו.
סדנת אמפתיה ויצירת ערך
סדנת מיפוי האמפתיה עוזרת לנו לחשוף ולהבין את המימד הרגשי והמנטלי של הלקוח. הכניסה לראשו של הלקוח היא מיומנות שימושית, אשר מאפשרת לנו להכניס ממד נוסף לתהליך התכנון והעיצוב של הצעת הערך וכך לעמוד בציפיות הלקוח.
סדנת קולו של הלקוח
סדנת קולו של הלקוח כפי ששמה מרמז מסייעת לנו בתכנון סקרים ומשובים במסע הלקוח. הסדנה תאפשר לצוות שלכם לגבש תוכנית הקשבה לקולו של הלקוח (VOC – Voice of the Customer), לחשוף תובנות ממקור ראשון וכך לייצר תוכניות לשיפור ומתן מענה בזמן אמת.