LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : ביג דאטה
post01

בעקבות שביל פירורי הדיגיטל הצרכני.

חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו

לקריאת המאמר

post01

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

Storytelling with big data, Part Two – From data to story

חלקו השני של הפוסט העוסק באומנות העברת הסיפור הארגוני באמצעות דאטה. לאחר שסקרנו בחלקו הראשון של הפוסט את הכלים להעברה נכונה של הסיפור בזירה הדיגיטלית הרועשת, נבחן בחלק זה כיצד לחלץ מתוך הדאטה את קהל היעד לסיפור ואת הנרטיב שיגע בלקוחות גם ברמה האִינטֶלֶקְטוּאַלִית וגם ברמה הרגשית באמצעות חיבור בין היכולת לנתח נתונים והיכולת לספר סיפור. כיצד מספרים סיפור מותגי זהה לכולם, אבל לכל אחד בצורה קצת שונה כזו שתשמע לו כאילו כתבו את הסיפור במיוחד בשבילו.

לקריאת המאמר

post01

ברוכים לעידן הצפת הנתונים

עידן הצפת הנתונים הוא תוצר ישיר של השימוש הגובר בגל השני של טכנולוגיות הדיגיטל שיוצרות כמות עצומה של נתונים דיגיטליים מובנים ובלתי מובנים. זהו גם השלב שבו מנהלי השיווק, משאבי האנוש, הייצור, שרשת ההספקה והתפעול מבינים שבכדי להפיק את המירב מהנתונים שנמצאים ברשותם ולזקק תובנות רלוונטיות לפעילותם העסקית הם חייבים לנקוט בגישה אסטרטגית לניהול וטיפול במידע. להלן כמה טיפים שיסייעו לכם להתכונן בצורה אסטרטגית לעידן "הצפת הנתונים".

לקריאת המאמר

post01

אדריכלות חויית הלקוח ב 4 רגעי האמת.

אדריכלות חויית לקוח היא אומנות שנלמדת כיום על ידי מנהלים רבים והיא נוגעת למציאות הקיומית של כל אחת מהתעשיות בעידן הדיגיטלי. אדריכלות חויית לקוח היא אומנות יצירת חווית הלקוח לאורך אוסף נקודות המגע שלו עם המותג, מרגע החשיפה למוצר דרך ההחלטה לבצע רכישה ועד לקבלת השירות או הרכישה החוזרת.

לקריאת המאמר

post01

שימוש בנתונים להעצמת חויית הלקוח

בלב הטרנספורמציה הדיגטלית נמצא השיפור בחווית הלקוח. הטכנולוגיות החדשות יצרו הזדמנויות וחוקים חדשים שעד לפני מספר שנים לא היו אפשריים. על מנת לשפר וליצור חויית לקוח ייחודית מומחי הדיגיטל עושים שימוש מסיבי בנתונים ובמידע אנליטי שקיים בארגון. פוסט זה סוקר מספר מגמות ושימושים בתחום.

לקריאת המאמר

post01

מקרה מבחן : דיגיטל כחלק מהדי.אן.אי של נייקי.

בפוסט זה נבחן את השינוי שביצעה חברת נייקי באמצעות הקמת החטיבה "Nike Digital Sport" אשר אחראית לכלל הפעילות הדיגיטלית של נייקי. נבחן כיצד החברה יצרה שירות וחויית לקוח ייחודיים באמצעות ניצול הנכסים הדיגיטליים של החברה, אשר סייעו לה ביצירת יתרות תחרותי והקנו לה את המעמד של חברת הספורט המתקדמת והגדולה בעולם.

לקריאת המאמר

post01

הקונפליקט בין פרטיות לאבטחה.

לקריאת המאמר

don't go there