LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : דיגיטל

10 ימים של טרנספורמציה דיגיטלית ביפן.

מרחוק טוקיו נראית כמו עוד מטרופולין אורבני עמוס, אבל מקרוב הסיפור שונה לחלוטין. טוקיו היא עיר של ניגודים. מצד אחד כמות מרשימה של טכנולוגיה מפוזרת בכל פינה, מן הצד השני ארגונים מאוד מסורתיים ונוקשים שמחפשים את השביל במסע הדיגיטלי. אני רחוק מלהיות מומחה גדול לתרבות היפנית, ובכל זאת להלן נקודת המבט שלי ממסע בן 10 ימים בחברת מנהלי פעילות מועדון סמנכלי הדיגיטל ביפן.

לקריאת המאמר

בעקבות שביל פירורי הדיגיטל הצרכני.

חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו

לקריאת המאמר

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

ממשל תאגידי דיגיטלי

כל מי שהחל בתכנון הטרנספורמציה העסקית בארגון בו הוא עובד מבין שזהו תהליך מקיף ושינוי ארגוני עמוק. כמו כל שינוי שנעשה מאז ומעולם לא ניתן לבצע אותו ללא ניהול ובקרה נאותים. משילות דיגיטלית היא אחד הכלים העקריים לניהול תהליך הטרנספורמציה, אלא שבניגוד לתהליכי משילות אחרים הוא לא כלי בקרה אלא כלי שנועד לאפשר את התהליך. איך עושים שזאת נכון ואילו מנגנונים יכולים לסייע, על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

Storytelling with big data, Part Two – From data to story

חלקו השני של הפוסט העוסק באומנות העברת הסיפור הארגוני באמצעות דאטה. לאחר שסקרנו בחלקו הראשון של הפוסט את הכלים להעברה נכונה של הסיפור בזירה הדיגיטלית הרועשת, נבחן בחלק זה כיצד לחלץ מתוך הדאטה את קהל היעד לסיפור ואת הנרטיב שיגע בלקוחות גם ברמה האִינטֶלֶקְטוּאַלִית וגם ברמה הרגשית באמצעות חיבור בין היכולת לנתח נתונים והיכולת לספר סיפור. כיצד מספרים סיפור מותגי זהה לכולם, אבל לכל אחד בצורה קצת שונה כזו שתשמע לו כאילו כתבו את הסיפור במיוחד בשבילו.

לקריאת המאמר

מודלים עסקיים לעידן של כלכלה דיגיטלית.

אנו שומעים מכל עבר שהמהפכה הדיגיטלית היא מהפכה שבבסיסה שינוי בתרבות ובאופן ההפעלה של הארגון, אך ברוב המקרים עדיין קל יותר לחשוב על המהפכה הדיגיטלית כשינוי טכנולוגי ולא על השינוי התרבותי או העסקי שיש לבצע. כיצד נראים מודלים עסקיים חדשים בעידן של כלכלה דיגיטלית ומה הם המניעים לשינוי. על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

ברוכים לעידן הצפת הנתונים

עידן הצפת הנתונים הוא תוצר ישיר של השימוש הגובר בגל השני של טכנולוגיות הדיגיטל שיוצרות כמות עצומה של נתונים דיגיטליים מובנים ובלתי מובנים. זהו גם השלב שבו מנהלי השיווק, משאבי האנוש, הייצור, שרשת ההספקה והתפעול מבינים שבכדי להפיק את המירב מהנתונים שנמצאים ברשותם ולזקק תובנות רלוונטיות לפעילותם העסקית הם חייבים לנקוט בגישה אסטרטגית לניהול וטיפול במידע. להלן כמה טיפים שיסייעו לכם להתכונן בצורה אסטרטגית לעידן "הצפת הנתונים".

לקריאת המאמר

גורמים חיוניים להצלחת הטרנספורמציה (דיגיטלית) העסקית - חלק ראשון.

למרות השיח האינטנסיבי סביב הטרנספורמציה הדיגיטלית מנהלים רבים עדיין מתקשים ואפילו חוששים לקחת את ההחלטה ולהניע את תהליך הטרנספורמציה בארגון. רובם מבינים ומסכימים שמתרחש שינוי גדול ומשמעותי, אבל רובם עדיין חושבים שמדובר בשינוי טכנולוגי או שיפור בחויית הלקוח. אך המציאות היא שהמהפכה הנוכחית גדולה מסכום חלקיה, היא מייצגת טרנספורמציה אמיתית בסביבה העסקית.

לקריאת המאמר

העקרונות ליצירת מסה קריטית של "מאמינים דיגיטליים".

לקריאת המאמר

משחקי חדשנות – חשיבות החדשנות בארגון הדיגיטלי.

העידן הדגיטלי יצר מציאות בה אלפי חברות ויזמים צעירים מתחרים בתעשיות קיימות באמצעות שילוב טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות עם חויית לקוח ייחודית. השימוש הגובר בדיגיטל ובמובייל, לצד קצב אימוץ הטכנולוגיה משנים את כללי המשחק, ומאפשרים לאותם ייזמים לצמצם בצורה משמעותית את חסמי הכניסה שאפיינו את השווקים בעבר. כיצד מתמודדים עם האתגר ? הפרטים ברשומה הבאה

לקריאת המאמר