מאת :
עמית קמה
בעלים,
|
קמדיה דיגיטל בע"מ
2015-12-23 00:00:00
ענן חויית הלקוח, חלק ראשון : האיום העסקי.
העידן הדיגיטלי יצר מציאות חדשה בה ללקוחות המחוברים (דיגיטליים) יש חוסר משווע בזמן, סבלנות אפסית והרבה מאד אלטרנטיבות. הם לא מוכנים לסבול שירות ירוד ואיטי, מבחינתם כל מגע עם המותג הוא מגע עם גוף אחד ויחיד שנדרש להכיר אותם בצורה אישית וייחודית. הארגון המודרני מוצף בערוצים חדשים באמצעותם הוא יכול להציע ערך ללקוחות, אך ככל שיש יותר ערוצים ככה גדלה המורכבות ביצירת חוייה אחידה ורציפה ללקוח. בפוסט זה נבחן את האיום העסקי שבחויית לקוח גרוע ולא אחידה בעידן של לקוחות מחוברים וריבוי ערוצים.
לקריאת המאמר