LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : עסקים
post01

Digital Transformation Change Management

בואו נודה על האמת, אנחנו מבינים טוב יותר מהי טרנספורמציה דיגיטלית אבל הדרך לשם חמקמקה ומורכבת. מנהלים רבים ויתרו על האסטרטגיההדיגיטלית לטובת טקטיקות דיגיטליות מתוך מחשבה שבסוף זה יוביל אותם ליעד הנכסף. אך בין אם זו אסטרטגיה או אוסף של שינויים טקטיים, שינויים צריך לנהל, וטרנספורמציה דיגיטלית היא השינוי ב ה' הידיעה.

לקריאת המאמר

post01

בינה מלאכותית (AI) בחזית חווית הלקוח.

שני כוחות מנוגדים מאפיינים את התקופה האחרונה, ההבנה העמוקה שפרסונליזציה וחוויית לקוח מובילים את ההתפתחות הארגונית לצד אתגר משמעותי לקיים אותם בסביבה העסקית. בתוך המתח הזה הופכת הבינה המלאכותית (AI) לכלי משמעותי אשר מהווה קפיצת מדרגה ביכולת הארגונית לספק ללקוחות חוייה משופרת ומשמעותית.

לקריאת המאמר

post01

תרבות ארגונית מכוונת דאטה.

ארגון מודרני חייב להכשיר את כל עובדיו לחשוב על המשימות והיעדים העסקיים שלהם בפרספקטיבה של דאטה תחילה. אז איך מתחילים? פיתוח האוריינות הארגונית והגדרת יעדי דאטה הם הצעדים הראשונים לפיתוח היכולת הארגונית לעשיית שימוש מושכל בדאטה . על כך ועוד בפוסט הבא :

לקריאת המאמר

post01

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

מודלים עסקיים לעידן של כלכלה דיגיטלית.

אנו שומעים מכל עבר שהמהפכה הדיגיטלית היא מהפכה שבבסיסה שינוי בתרבות ובאופן ההפעלה של הארגון, אך ברוב המקרים עדיין קל יותר לחשוב על המהפכה הדיגיטלית כשינוי טכנולוגי ולא על השינוי התרבותי או העסקי שיש לבצע. כיצד נראים מודלים עסקיים חדשים בעידן של כלכלה דיגיטלית ומה הם המניעים לשינוי. על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

מקרה מבחן : אמנות חווית הלקוח בנספרסו.

אם יש מישהו בעולם העסקי שלא שמע על חויית הלקוח כמנוע אסטרטגי לצמיחה ויתרון תחרותי בעידן הדיגיטלי הוא כנראה שקוע עמוק בשנת חורף, למעשה כנראה שקוע בשינה כבר כמה חורפים ברציפות. לאורך הפוסטים השונים בבלוג כתבתי רבות על חווית הלקוח כחלק מכריע בטרנספורמציה הדיגיטלית, הפעם אני רוצה לבחון את הנושא מנקודת מבטה של חברה שהפכה את המושג חויית לקוח לאומנות. Nespresso !!

לקריאת המאמר

post01

משחקי חדשנות – חשיבות החדשנות בארגון הדיגיטלי.

העידן הדגיטלי יצר מציאות בה אלפי חברות ויזמים צעירים מתחרים בתעשיות קיימות באמצעות שילוב טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות עם חויית לקוח ייחודית. השימוש הגובר בדיגיטל ובמובייל, לצד קצב אימוץ הטכנולוגיה משנים את כללי המשחק, ומאפשרים לאותם ייזמים לצמצם בצורה משמעותית את חסמי הכניסה שאפיינו את השווקים בעבר. כיצד מתמודדים עם האתגר ? הפרטים ברשומה הבאה

לקריאת המאמר

post01

מדיבורים דיגיטליים ב 2015 ליצירת תשתית דיגיטלית ב 2016

חודש דצמבר הגיע ואיתו עונת הסיכומים. בעוד מספר ימים ניפרד משנת 2015, אשר ללא ספק הייתה שנת ההתעוררות הדיגיטלית במדינתנו הקטנה. תהליכים שהחלו לפני מספר שנים מתכנסים לנקודת מפנה בה כולם מבינים (גם אם לא כולם מסכימים) שהמהפכה הדיגיטלית אינה עוד תופעה שולית ששמורה לארגוני הייטק או יזמים צעירים. זו מהפכה אמיתית שחייבים להגיב אליה כיום בכדי להכין את הארגון למציאות המשתנה של המחר.

לקריאת המאמר

don't go there