LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : שיווק
post01

Storytelling with big data, Part Two – From data to story

חלקו השני של הפוסט העוסק באומנות העברת הסיפור הארגוני באמצעות דאטה. לאחר שסקרנו בחלקו הראשון של הפוסט את הכלים להעברה נכונה של הסיפור בזירה הדיגיטלית הרועשת, נבחן בחלק זה כיצד לחלץ מתוך הדאטה את קהל היעד לסיפור ואת הנרטיב שיגע בלקוחות גם ברמה האִינטֶלֶקְטוּאַלִית וגם ברמה הרגשית באמצעות חיבור בין היכולת לנתח נתונים והיכולת לספר סיפור. כיצד מספרים סיפור מותגי זהה לכולם, אבל לכל אחד בצורה קצת שונה כזו שתשמע לו כאילו כתבו את הסיפור במיוחד בשבילו.

לקריאת המאמר

post01

Storytelling with big data, Part One – The art of digital Storytelling

יש הרבה מאד סיבות לאיסוף וניתוח דאטה, בפוסט זה שהוא החלק ראשון מתוך שניים אני רוצה להתמקד באחת הסיבות החשובות ביותר לאיסוף וניתוח נתונים, היכולת לספר את הסיפור העסקי. לא סתם סיפור, אלא את הסיפור הנכון !! זה שיספר ללקוחות את ה-Why, ישפר את חויית הלקוח שלהם ויגדיל את נאמנותם.

לקריאת המאמר

post01

ששת השלבים בטרנספורמציה הדיגיטלית, השלב הרביעי, שלב השיווק הדיגיטלי

זהו החלק הרביעי בסדרת הפסוטים שמתארת את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון. השלב הרביעי בו אנו נמצאים מתאר את הארגון בשלב ההסתגלות וההבנה שיש להתאים את הפעילות העסקית לעידן החדש או להסתכן בדרויניזם דיגיטלי. שלב זה מייצג את הארגון בשלב השווק הדיגיטלי, השלב בו הארגון מפנה משאבים לפעילות שיווקית בערוצים הדיגיטליים, שימוש בסיסי בטכנולוגיות SMAC ואיסוף וניתוח מידע שמגיע בערוצים אלו.

לקריאת המאמר

post01

מקרה מבחן : דיגיטל כחלק מהדי.אן.אי של נייקי.

בפוסט זה נבחן את השינוי שביצעה חברת נייקי באמצעות הקמת החטיבה "Nike Digital Sport" אשר אחראית לכלל הפעילות הדיגיטלית של נייקי. נבחן כיצד החברה יצרה שירות וחויית לקוח ייחודיים באמצעות ניצול הנכסים הדיגיטליים של החברה, אשר סייעו לה ביצירת יתרות תחרותי והקנו לה את המעמד של חברת הספורט המתקדמת והגדולה בעולם.

לקריאת המאמר

post01

הקונפליקט בין פרטיות לאבטחה.

לקריאת המאמר

don't go there