LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

מציג תוצאות חיפוש לערך : CDO
post01

מסרטוט מפת דרכים ב 2016 למסע המופלא ב 2017.

אתגרי השנה החלופת היו משמעותיים, עם חלקם הגדול נתמודד גם בשנה הנכנסת, אך בהחלט ניתן לראות את התבגרות השוק ושינוי התפיסה של הארגון הדגיטילי. שנת 2016 נותרה שנת הקמה וסרטוט מפת דרכים, ארגונים רבים הקימו צוותי חשיבה, מחלקות ומינו מובילים לתהליך. בשנה הנכנסת אנו אמורים לראות מהלכים רבים מתגבשים לכדי עשייה טרנספורמטיבית אמיתית. על מצב הטרנספורמציה הידיגטלית בשנה החולפת בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

ממשל תאגידי דיגיטלי

כל מי שהחל בתכנון הטרנספורמציה העסקית בארגון בו הוא עובד מבין שזהו תהליך מקיף ושינוי ארגוני עמוק. כמו כל שינוי שנעשה מאז ומעולם לא ניתן לבצע אותו ללא ניהול ובקרה נאותים. משילות דיגיטלית היא אחד הכלים העקריים לניהול תהליך הטרנספורמציה, אלא שבניגוד לתהליכי משילות אחרים הוא לא כלי בקרה אלא כלי שנועד לאפשר את התהליך. איך עושים שזאת נכון ואילו מנגנונים יכולים לסייע, על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

Storytelling with big data, Part One – The art of digital Storytelling

יש הרבה מאד סיבות לאיסוף וניתוח דאטה, בפוסט זה שהוא החלק ראשון מתוך שניים אני רוצה להתמקד באחת הסיבות החשובות ביותר לאיסוף וניתוח נתונים, היכולת לספר את הסיפור העסקי. לא סתם סיפור, אלא את הסיפור הנכון !! זה שיספר ללקוחות את ה-Why, ישפר את חויית הלקוח שלהם ויגדיל את נאמנותם.

לקריאת המאמר

post01

מודלים עסקיים לעידן של כלכלה דיגיטלית.

אנו שומעים מכל עבר שהמהפכה הדיגיטלית היא מהפכה שבבסיסה שינוי בתרבות ובאופן ההפעלה של הארגון, אך ברוב המקרים עדיין קל יותר לחשוב על המהפכה הדיגיטלית כשינוי טכנולוגי ולא על השינוי התרבותי או העסקי שיש לבצע. כיצד נראים מודלים עסקיים חדשים בעידן של כלכלה דיגיטלית ומה הם המניעים לשינוי. על כך ועוד בפוסט הבא.

לקריאת המאמר

post01

גורמים חיוניים להצלחת הטרנספורמציה (דיגיטלית) העסקית - חלק ראשון.

למרות השיח האינטנסיבי סביב הטרנספורמציה הדיגיטלית מנהלים רבים עדיין מתקשים ואפילו חוששים לקחת את ההחלטה ולהניע את תהליך הטרנספורמציה בארגון. רובם מבינים ומסכימים שמתרחש שינוי גדול ומשמעותי, אבל רובם עדיין חושבים שמדובר בשינוי טכנולוגי או שיפור בחויית הלקוח. אך המציאות היא שהמהפכה הנוכחית גדולה מסכום חלקיה, היא מייצגת טרנספורמציה אמיתית בסביבה העסקית.

לקריאת המאמר

post01

אדריכלות חויית הלקוח ב 4 רגעי האמת.

אדריכלות חויית לקוח היא אומנות שנלמדת כיום על ידי מנהלים רבים והיא נוגעת למציאות הקיומית של כל אחת מהתעשיות בעידן הדיגיטלי. אדריכלות חויית לקוח היא אומנות יצירת חווית הלקוח לאורך אוסף נקודות המגע שלו עם המותג, מרגע החשיפה למוצר דרך ההחלטה לבצע רכישה ועד לקבלת השירות או הרכישה החוזרת.

לקריאת המאמר

post01

עלייתו של סמנכ"ל הדיגיטל – חלק שני.

זהו חלקו השני של הפוסט העוסק בדמותו השנוייה במחלוקת של סמנכ"ל הדיגיטל (CDO ), אותו מנהל חדש שקיבל את כובע הקברניט לניווט הספינה הארגונית בסופה הדיגיטלית שמתרגשת וגועשת על הארגונים העסקיים בעידן החדש.

לקריאת המאמר

post01

ששת השלבים בטרנספורמציה הדיגיטלית, השלב הראשון, שלב הארגון האנלוגי.

הפוסט הבאה הוא חלק ממאמר רחב שנכתב בשישה חלקים אשר יחד מסרטטים את המסע העסקי שעובר הארגון כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית. המאמר מבוסס על המידע שנאסף לאורך השנה בבלוג, ותובנות ממחקרים שפורסמו על יד Gartner, Altimeter, Capgemini, Accenture וחברת הייעוץ Cognizant.

לקריאת המאמר

post01

סביבת העבודה בארגון הדיגיטלי, 5 תחזיות לשנים הקרובות.

כאשר בוחנים את השינויים שהעידן הדיגיטלי יוצר בסביבה העסקית נהוג להסתכל החוצה על ההשפעה שיש לדיגיטל על הלקוחות החדשים בני דור המילניום. אך מנהלים נבונים יקפידו גם להסתכל פנימה על הסביבה הדיגיטלית בארגון, שכן אותם צעירים בני דור המילניום הם גם אלו שתופסים את עמדות המפתח בארגונים של העידן החדש. הפוסט הבא מבוסס על 5 תחזיות של חברת המחקר גרטנר אודות ההשפעה של הדיגיטל על סביבת העבודה הארגונית.

לקריאת המאמר

post01

שני המאפיינים בהתמחות הדיגיטלית.

מומחי דיגיטל מוגדרים כאלו שהצליחו לרתום את השינויים הדיגיטליים להצלחה עסקית ויצירת יתרון תחרותי. הם הצליחו להגדיר חזון פשוט וברור לעתיד שונה ויצירת מחוייבות עובדים. בפוסט זה נסקור את שני המאפיינים העיקריים של מומחי הדיגיטל.

לקריאת המאמר

don't go there