ממחקרים אחרונים שפורסמו על ידי החברות מקינזי, גרטנר ואחרות עולה שלפחות 60% מהערך המיידי שנוצר כתוצאה משימוש בבינה מלאכותית יוצרת מגיע ממחלקות השיווק והמכירות בארגון.
מטרת הסדנה היא לצייד את עובדי השיווק בידע המקצועי והכישורים הדרושים כדי להשתמש ביעילות בכלי הבינה המלאכותית במגוון תרחישי שימוש ומשימות שיווקיות כגון: יצירת אסטרטגיה שיווקית, מיפוי ומחקר מתחרים, שיפור SEO, יצירת סרטונים ותמונות לקמפיינים שיווקיים, שיפור הפעילות ברשתות החברתיות, שיווק פרסונאלי באמצעות מודלי שפה כגון ChatGPT ועוד.