הערך בקפידה את התכונות או הפונקציונליות הקשורות ל-[מוצר] באמצעות שיטת MoSCoW.
התחל על ידי סיווג כל אלמנט לקטגוריות הבאות : חייב להיות, צריך להיות, יכול להיות, ולא יהיה, תוך ניתוח מעמיק והצדקה מדויקת לכל סיווג.
חשוב עמוקות על ההשפעה הפוטנציאלית והפשרות של הוצאת האלמנטים 'צריך להיות' ו'יכול להיות', תוך התחשבות בהשפעות המיידיות וארוכות הטווח על הפרויקט בכללותו.
לאחר מכן, פתח תכנית מפורטת לביצוע בשלבים תוך תעדוף ניצחונות מהירים והתאמה להצעות הערך ארוכות הטווח.
תכנית זו צריכה להיות מעשית, ממוקדת באבני דרך בנות השגה, ומתוכננת למקסם הן יעילות והן השפעה על משתמשי הקצה.
בנה את תשובתך באופן ברור והגיוני, תוך שמירה על טון פורמלי ואנליטי לאורך כל הדרך.
הגבל את התשובה ל-[300] מילים.