על בסיס הגדרות הפרסונה שסיפקתי לך בצע את המשימות הבאות:
תן לפרסונה שם ובחר תמונת פרופיל מייצגת.
הרחב את הפרטים הדמוגרפיים, כגון גיל, מגדר, מיקום, השכלה, עיסוק וכל דמוגרפיה אחרת שאתה חושב שיכולה להיות רלוונטית לפרסונה זו.
תאר את תחומי העניין, הערכים, סגנון החיים וגורמים פסיכולוגיים אחרים של הפרסונה.
הגדרת את המטרות והמוטיבציות העיקריות שמניעות את ההתנהגות וקבלת ההחלטות של הפרסונה.
רשום את נקודות הכאב והאתגרים העיקריים שהפרסונה חווה ביחס למוצר/שירות.
ציין את הערוצים שבהם הפרסונה מעדיפה לתקשר, לקבל מידע או לבצע רכישות.
צור נרטיב או תרחיש קצר שמדגים כיצד הפרסונה תתקשר עם המוצר/שירות בחיים האמיתיים.
את הפרסונה צור בצורה מקיפה ומפורטת שמייצגת ביעילות את קהל היעד עבור המוצר/שירות המצוין.
וודא שהפרסונה מבוססת על מחקר ותובנות, ושהיא מספקת הבנה ברורה של המטרות, המוטיבציות ונקודות הכאב של הלקוח.
פרסונה זו צריכה לשמש ככלי בעל ערך לפעילות שיווקית ותמיכה בקבלת החלטות עסקיות אחרות.