K a m e d i a

Loading Website

הנחיה לסוכן AI בפלטפורמת K-Vision

Agent Profile Pic
רוני פרסומוביץ' - מנהלת שיווק
שמי רוני ואני מנהלת שיווק מבוססת AI. אני אסייע לך לפתח ולהוציא לפועל פעילויות שיווק ממוקדות ומבוססות נתונים.

יצירת פרסונה מפורטת לפעילות שיווקית

תאור ההנחיה
הנחיה זו תסייע לך ביצירת פרסונה מפורטת לצורכי שיווק הכוללת נתונים דמוגרפיים, פסיכוגרפיים התנהגותיים ועוד.
הוראות שימוש בהנחיה
כדי להשתמש בהנחיה זו, על המשתמש להשלים פרטים ספציפיים כגון שם המוצר/שירות, שוק היעד, דמוגרפיה ופסיכוגרפיה ומידע נוסף. במשך יש לשלוח את ההנחיה המלאה לסוכן. הסוכן ייצור פרסונת לקוח מפורטת המבוססת על המידע שסופק, כולל שם, תמונת פרופיל, מטרות, אתגרים וערוצי תקשורת מועדפים. הפרסונה תסייע במאמצי השיווק ובקבלת החלטות עסקיות.
מוזמנים להצטרף למערכת המובילה ליצירת פתרונות דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית. צרו קשר ונשמח להגיע ולהציג לכם דמו.
    שלב  1  -  הוראה לביצוע

    יש להשלים את הפרטים הבאים אודות הפרסונה שאנו רוצים ליצור. יש להשלים את המידע בשדות עם הגרשיים המרובעים ולשלוח את ההנחיה למודל.

    שלב  2  -  הנחיית משתמש : איסוף ההגדרות לפרסונה

    מטרתך היא לסייע לי ליצור פרסונה מקיפה של לקוח אשר תסייע בפעילות השיווק.
    פרסונת הלקוח היא עבור: [שם המוצר/השירות] ב [תעשייה].
    להלן הפרטים שיסייעו לך ביצירת הפרסונה :
    שוק היעד הוא : [תיאור שוק היעד],
    הדמוגרפיה של הפרסונה היא : [גיל], [מגדר], [מיקום].
    הפסיכוגרפיה הפרסונה היא : [תחומי עניין], [ערכים], [סגנון חיים].
    המטרות והמוטיבציות של הפרסונה הם : [רשימת מטרות/מוטיבציות].
    נקודות הכאב והאתגרים של הפרסונה הם : [רשימת נקודות כאב/אתגרים].
    ערוצי התקשורת המועדפים על הפרסונה : [רשימת ערוצים].

    הסבר בקווים כללים את ההנחיה הנ"ל ותמתין להנחיות מפורטות ליצירת הפרסונה.

    שלב  3  -  הוראה לביצוע

    לאחר ההגדרה הראשונית של פרטי הפרסונה וקבלת אישור שהסוכן הבין את ההנחיה שלנו יש לשלוח את ההנחיה הבאה.

    שלב  4  -  הנחיית משתמש : יצירת פרסונה מפורטת על בסיס ההגדרות


    על בסיס הגדרות הפרסונה שסיפקתי לך בצע את המשימות הבאות:

    תן לפרסונה שם ובחר תמונת פרופיל מייצגת.
    הרחב את הפרטים הדמוגרפיים, כגון גיל, מגדר, מיקום, השכלה, עיסוק וכל דמוגרפיה אחרת שאתה חושב שיכולה להיות רלוונטית לפרסונה זו.
    תאר את תחומי העניין, הערכים, סגנון החיים וגורמים פסיכולוגיים אחרים של הפרסונה.
    הגדרת את המטרות והמוטיבציות העיקריות שמניעות את ההתנהגות וקבלת ההחלטות של הפרסונה.
    רשום את נקודות הכאב והאתגרים העיקריים שהפרסונה חווה ביחס למוצר/שירות.
    ציין את הערוצים שבהם הפרסונה מעדיפה לתקשר, לקבל מידע או לבצע רכישות.
    צור נרטיב או תרחיש קצר שמדגים כיצד הפרסונה תתקשר עם המוצר/שירות בחיים האמיתיים.

    את הפרסונה צור בצורה מקיפה ומפורטת שמייצגת ביעילות את קהל היעד עבור המוצר/שירות המצוין.
    וודא שהפרסונה מבוססת על מחקר ותובנות, ושהיא מספקת הבנה ברורה של המטרות, המוטיבציות ונקודות הכאב של הלקוח.
    פרסונה זו צריכה לשמש ככלי בעל ערך לפעילות שיווקית ותמיכה בקבלת החלטות עסקיות אחרות.