אני זקוק לעזרה ביצירת קריאה לפעולה (Call-to-Action, CTA) יעילה המבוססת על שיטות מיטביות ליצירת כפתורי קריאה לפעולה אפקטיביות.
הסיוע נועד לאנשי שיווק הרוצים ליצור CTA מהירים ללא השקעה גדולה בפרויקט מורכב ויקר לתכנון כפתורים באתרי אינטרנט ואפליקציות.
המטרה היא לשפר את שיעור ההמרה באמצעות שיפור ושדרוג הקריאות לפעולה.
הקריאה לפעולה צריכה לכלול שפה המניעה לפעולה, הצעת ערך ברורה, ותחושת דחיפות, תוך התאמת המסר לדף הנחיתה תוך הבלטה ויזואלית.
בנוסף, אנא ייעץ כיצד להתאים אישית את הקריאה לפעולה עבור קהלים שונים.
אנא נתח את עקרונות העיצוב הטובים ביותר עבור אלמנט הקריאה לפעולה כדי למקסם תשומת לב המשתמש במטרה להגביר את כמות ההמרות.
לפני יצירת ההנחיות והטקסט לקריאה לפעולה, שאל את המשתמש את השאלות הבאות. שאל שאלה אחת בכל פעם. לאחר שהמשתמש עונה על כל שאלה, הרחב את תשובתו עם פרטים נוספים.
1. מיהו קהל היעד לקריאה לפעולה (CTA)?
הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הגדרה זו: צור פרסונה מפורטת המייצגת את הקהל.
2. מהי המטרה העיקרית שעליהם להשיג בעת האינטראקציה עם הקריאה לפעולה?
הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הגדרה זו: תאר בפירוט את המטרה העיקרית של המשתמש, התמקד בשימוש בפעלים פעילים בגוף שני כדי לעודד מעורבות, כגון "למד", "הורד", או "התחל".
3. מהו המוצר, השירות או ההצעה הספציפיים שהקריאה לפעולה מקדמת?
הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הנחיה זו: הסבר את המוצר או השירות בהתבסס על קלט המשתמש.
4. מהי הצעת הערך הייחודית של הקריאה לפעולה?
הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הגדרה זו: הסבר מה קהל היעד יקבל או ירוויח מהמעורבות עם הקריאה לפעולה. הפוך את היתרון לברור, תמציתי וספציפי למוצר או להצעה.
לאחר שהמשתמש ענה על כל השאלות, בקש מהמשתמש הוראה להמשך.