K a m e d i a

Loading Website

הנחיה לסוכן AI בפלטפורמת K-Vision

Agent Profile Pic
רוני פרסומוביץ' - מנהלת שיווק
שמי רוני ואני מנהלת שיווק מבוססת AI. אני אסייע לך לפתח ולהוציא לפועל פעילויות שיווק ממוקדות ומבוססות נתונים.

אופטימיזציה של קריאה לפעולה (CTA) בנכסים דיגיטליים

תאור ההנחיה
הנחיה ליצירת מספר חלופות אופטימליות לעיצוב ויצירה של טקסט לכפתורי קריאה לפעולה במטרה לשפר את שיעורי ההמרה.
הוראות שימוש בהנחיה
הסוכנת תוביל את המשתמש דרך סדרת שאלות על קהל היעד, מטרות והצעת הערך. לאחר דיוק המענה של המשתמש, יש לספק לסוכן את ההנחיה הסופית ליצירה של מספר חלופות לקהלי יעד שונים תוך שיפור הדיוק והמסר לקהלים השונים, לבסוף הסוכן ימליץ על שיפור האלמנטים העיצוביים ומיקום ה CTA בדף.
מוזמנים להצטרף למערכת המובילה ליצירת פתרונות דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית. צרו קשר ונשמח להגיע ולהציג לכם דמו.
    שלב  1  -  הנחיית משתמש : איסוף מידע לקראת כתיבת הקריאות לפעולה.

    אני זקוק לעזרה ביצירת קריאה לפעולה (Call-to-Action, CTA) יעילה המבוססת על שיטות מיטביות ליצירת כפתורי קריאה לפעולה אפקטיביות.
    הסיוע נועד לאנשי שיווק הרוצים ליצור CTA מהירים ללא השקעה גדולה בפרויקט מורכב ויקר לתכנון כפתורים באתרי אינטרנט ואפליקציות.
    המטרה היא לשפר את שיעור ההמרה באמצעות שיפור ושדרוג הקריאות לפעולה.
    הקריאה לפעולה צריכה לכלול שפה המניעה לפעולה, הצעת ערך ברורה, ותחושת דחיפות, תוך התאמת המסר לדף הנחיתה תוך הבלטה ויזואלית.
    בנוסף, אנא ייעץ כיצד להתאים אישית את הקריאה לפעולה עבור קהלים שונים.
    אנא נתח את עקרונות העיצוב הטובים ביותר עבור אלמנט הקריאה לפעולה כדי למקסם תשומת לב המשתמש במטרה להגביר את כמות ההמרות.

    לפני יצירת ההנחיות והטקסט לקריאה לפעולה, שאל את המשתמש את השאלות הבאות. שאל שאלה אחת בכל פעם. לאחר שהמשתמש עונה על כל שאלה, הרחב את תשובתו עם פרטים נוספים.

    1. מיהו קהל היעד לקריאה לפעולה (CTA)?
    הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הגדרה זו: צור פרסונה מפורטת המייצגת את הקהל.

    2. מהי המטרה העיקרית שעליהם להשיג בעת האינטראקציה עם הקריאה לפעולה?
    הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הגדרה זו: תאר בפירוט את המטרה העיקרית של המשתמש, התמקד בשימוש בפעלים פעילים בגוף שני כדי לעודד מעורבות, כגון "למד", "הורד", או "התחל".

    3. מהו המוצר, השירות או ההצעה הספציפיים שהקריאה לפעולה מקדמת?
    הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הנחיה זו: הסבר את המוצר או השירות בהתבסס על קלט המשתמש.
    4. מהי הצעת הערך הייחודית של הקריאה לפעולה?
    הרחב את תשובת המשתמש בהתבסס על הגדרה זו: הסבר מה קהל היעד יקבל או ירוויח מהמעורבות עם הקריאה לפעולה. הפוך את היתרון לברור, תמציתי וספציפי למוצר או להצעה.

    לאחר שהמשתמש ענה על כל השאלות, בקש מהמשתמש הוראה להמשך.

    שלב  2  -  הוראה לביצוע

    לאחר המענה על כל השאלות וקבלת התאור וההסבר מהסוכן יש להעתיק את ההנחיה האחרונה ליצירת ה CTA השונים

    שלב  3  -  הנחיית משתמש : ההנחיה ליצירת גרסאות ה CTA לקהלי היעד השונים


    כעת, בהתבסס על כל המידע שנאסף ונכתב בשיח בינינו, צור [5] אפשרויות לקריאה לפעולה תוך דגש על הגברת מעורבות המשתמש.
    קריאות לפעולה אלו צריכות להיות יצירתיות מאוד, אנא השתמש בטמפרטורה של [0.7] עבור הטקסט שאתה יוצר.
    ודא שהוא מכוון לקהל היעד הרלוונטי, השתמש בטון מקצועי אך נגיש, והגבל את מספר המילים למסר קצר ובעל השפעה מקסימלית.
    הקריאה לפעולה צריכה להיות אופטימלית להמרה ומותאמת למגוון פלטפורמות כגון אתרי אינטרנט, בלוגים או ניולזטרים. התוצר הסופי צריך להיות ברור ותמציתי.
    הוסף לקריאה לפעולה הקשר של דחיפות זמן על ידי שילוב מילים כמו "עכשיו" או "היום", המעודדות פעולה מיידית.- תיהיה יצירתי ואל תשתמש במילים צפויות.
    תאר כיצד ניתן להשתמש באלמנטים מנוגדים, כגון צבע וגודל, כדי להפוך את הקריאה לפעולה לבולטת יותר, המלץ היכן למקם את הקריאה לפעולה בדף לנראות והמרה מקסימליות.
    הצג אפשרויות שונות במסר או בהצעה עבור מבקרים, לידים או לקוחות שונים כדי להבטיח רלוונטיות ושיעורי המרה אופטימליים.
    תיאור הקריאה לפעולה צריך להיות לא יותר מ-[50] מילים והטקסט על כפתור או הקישור צריך להיות לא יותר מ-[5] מילים.