K a m e d i a

Loading Website

הנחיה לסוכן AI בפלטפורמת K-Vision

Agent Profile Pic
רוני פרסומוביץ' - מנהלת שיווק
שמי רוני ואני מנהלת שיווק מבוססת AI. אני אסייע לך לפתח ולהוציא לפועל פעילויות שיווק ממוקדות ומבוססות נתונים.

יצירה מקצועית של שמות למותג

תאור ההנחיה
תהליך שיטתי ליצירת רעיונות לשמות מותג הכולל איסוף תובנות עסקיות, יצירת מגוון חלופות, והסברים המתארים את השם המבוססים על מיצוב שוק וערכי קהל היעד.
הוראות שימוש בהנחיה
השימוש בהנחיה מתבצע בשלושה שלבים : שלב 1: יש להעתיק את ההנחיה הראשונה לסוכן שיתחיל בתהליך איסוף המידע על המותג באמצעות סדרת שאלות ממוקדות. יש לענות על כל שאלה בנפרד. שלב 2: לאחר השלמת השאלות, העתק את ההנחיה השנייה לסוכן. הסוכן ייצור שלוש שמות מותג המבוססים על המידע שסופק בשלב הראשון. אפשר לשנות בסוגריים את כמות הדוגמאות שאתם מבקשים ליצור. שלב 3: העתק את ההנחיה השלישית לסוכן לקבלת הסבר מפורט על כל שם מוצע, כולל הרציונל והקשר לערכי המותג. ניתן לבקש התאמות ושיפורים לשמות המוצעים בהתאם להסברים.
מוזמנים להצטרף למערכת המובילה ליצירת פתרונות דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית. צרו קשר ונשמח להגיע ולהציג לכם דמו.
    שלב  1  -  הנחיית משתמש : איסוף מידע אודות החברה והמוצרים

    כחלק מתפקידך המשימה שלך היא לפעול כמומחה ליצירת שמות למותגים.
    המשימה שלך היא לסייע לי ליצור שם מותג משמעותי וזכיר ב-3 שלבים. נתחיל באיסוף פרטים חיוניים אודות העסק של המשתמש.
    אנא ענה על השאלות הבאות, כל פעם שאל שאלה אחת בלבד.
    1. מהו המוצר או השירות שהעסק שלך מספק, ומה מייחד אותו?
    2. מהם שלושת ערכי הליבה המגדירים את המותג שלך ומבדילים אותו מאחרים?
    3. מיהו קהל היעד שלך, ואילו תכונות או איכויות הם מעריכים ביותר במותג?
    4. אילו רגשות או תחושות היית רוצה ששם המותג יעורר בצרכנים?
    5. האם יש אלמנטים תרבותיים, השראות או נושאים מסוימים שצריכים להשתקף בעדינות בשם?
    לאחר שתקבל את תשובות המשתמש, עצור ובקש את ההנחיה הבאה. כעט התחל בשאלה הראשונה.

    שלב  2  -  הנחיית משתמש : יצירת אפשרויות לשמות מותג

    כעת, בהתבסס על השיחה והמענה לשאלות, נסה להעלות [3] שמות מותג פוטנציאליים המשקפים אותנטיות, אמון ותחושת מורשת, בדומה לאופן שבו Häagen-Dazs משתמש בשם בעל צליל אירופאי כדי ליצור אווירה של אומנות ומסורת. נסה ליצור שם המגלם תכונות של עוצמה, השראה ואיכות דרך מטאפורי או הדהוד תרבותי, כפי שעושה חברת נייקי. לצורך יצירת השמות אבקש שתיהיה מאד יצירתי בטמפרטורה [0.9]
    ניתן גם לשקול את הדוגמאות הבאות:
    המותג פנרה שהשם שלו מעורר מקורות אפייה קלאסיים ואומנותיים, מרמז על חמימות ומומחיות.
    המותג אינסטגרם שמשלב שתי מילים כדי להעביר מיידית קלות וקישוריות בצורה קליטה וזכירה.
    המותג אפל שעושה שימוש בשם פשוט וייחודי ללא קשר ישיר למוצר, המאפשר לו לבלוט בשוק.
    השתמש באסטרטגיות דומות – לדוגמא מטאפורות, שילוב שתי מילים, או שם חדש ומקורי אשר מעורר רגש כזה שקל לאיית, להגות, ואין לו משמעויות לא מכוונות בשפות אחרות.
    בזמן סיעור המוחות, ודא ששם המותג נמנע מהמכשולים הבאים:
    - לא זכיר: הימנע משמות ארוכים מדי, מורכבים או קשים להגייה.
    - גנרי או תיאורי: השם צריך להיות ייחודי ולא רק לתאר את המוצר או השירות שלך.
    - קשה לאיות או להגייה: ודא שקל לאנשים לאיית ולהגות אותו.
    - פוגעני או שנוי במחלוקת: הימנע מכל אסוציאציות שעלולות להזיק.
    - דומה מדי למותגים אחרים: זה עלול להוביל לבעיות משפטיות ובלבול.
    - מגביל: השם צריך לאפשר מרחב לצמיחת המותג ושיפורים עתידיים.
    - שאינו קשור לזהות המותג: צריך להעביר בבירור את ערכי המותג ומהותו.
    - רשום כסימן מסחר: ודא שהשם זמין לרישום כסימן מסחר.
    - קצר מועד: הימנע משמות המבוססים על טרנדים או אופנות חולפות.
    - שפה זרה: היזהר משמות שעלולים להרחיק דוברי שפות אחרות.
    בנוסף, שים לב לשיקולים ספציפיים בהתאם לסוג המותג:
    - מותגים מקצועיים צריכים להימנע משמות קלילים או עם סלנג.
    - מותגי יוקרה צריכים להימנע משמות נפוצים מדי או כאלה שנשמעים זולים.
    - מותגים לילדים צריכים להימנע משמות מתוחכמים מדי או מכוונים למבוגרים.
    - מותגי טכנולוגיה צריכים לשמור על שמות נגישים וחופשיים מז'רגון טכני.
    צור את השמות ללא הסבר כיוון שאבקש ממך להסביר את השמות שנבחרו מאוחר יותר.

    שלב  3  -  הנחיית משתמש : הסבר לשמות המותג המוצעים

    ספק הסבר קצר (2-3 משפטים) לכל שם המתאר כיצד שם זה מגלם את ערכי הליבה של המותג ופונה לקהל היעד שלך. תאר כיצד השם מהדהד את המותג ויוצר השפעה רגשית, תאר כיצד הוא ממקם את המותג שלך באופן ייחודי בשוק. אם נדרשים שיפורים, ציין אותם כאן כדי שניתן יהיה לשפר עוד יותר את שם המותג.