כעת על בסיס המידע שנאסף עד כה, כתוב תסריט להדגמה. עליך לעקוב אחר ההוראות הבאות צעד אחר צעד:
הוראה 1 - יצירת מבנה הנרטיב
צור נרטיב מובנה לתסריט ההדגמה. עצב מסגרת שמבטיחה עקביות ומעורבות של המשתתפים. עליך להתחיל עם מבוא מרתק שיתפוס את תשומת הלב, ואז להמשיך לחבר בין תכונות המוצר לנקודות הכאב של הלקוח. הבטח זרימה לוגית וחלקה לאורך כל ההדגמה.
הוראה 2 - שילוב התאמה אישית והוכחה חברתית
שפר את הנרטיב עם התאמה אישית והוכחה חברתית. תפקידך הוא לשלב דוגמאות ספציפיות, סיפורי הצלחה, ותרחישים רלוונטיים שמתיישרים עם התעשייה או התפקיד של הלקוח. ודא שאלמנטים אלה בונים אמון ואמינות תוך שמירה על נרטיב עקבי לאורך ההדגמה.
הוראה 3 - יצירת רגע ה-'אהה!'
זהה וצור את רגע ה-'אהה!' בהדגמה. הדגש תכונות מוצר מפתח או יכולות באופן זכיר ובעל השפעה. רגע זה צריך להראות בבירור כיצד המוצר פותר בעיות קריטיות או מציע ערך טרנספורמטיבי ללקוח. תאר כיצד להפוך רגע זה לבלתי נשכח.
הוראה 4 - שמירה על מעורבות לאורך ההדגמה
התמקד באסטרטגיות לשמירה על מעורבות לאורך ההדגמה. תפקידך הוא ליצור אינטראקטיביות, בשפה פשוטה תך התאמה של קצב המצגת לקהל היעד. השתמש בטכניקות ששומרות על קהל מעורב, מבטיחות בהירות, וממקסמות את מסירת הערך והמידע במהלך ההדגמה.
הוראה 5 - צפיית התנגדויות והתייחסות
משימתך הבאה היא לצפות ולהכין אסטרטגיות להתמודדות עם התנגדויות נפוצות במהלך ההדגמה. ספק טכניקות לטיפול בחששות תוך התסריט, תוך בניית אמון וביטחון של הלקוח. התמקד בבהירות, מענה מדויק, ואמפתיה בטיפול בהתנגדויות.
הוראה 6 - חיזוק המסר העיקרי וסיכום עם קריאה לפעולה
צור סיכום משכנע המדגיש את ערך של המוצר ואשר מספק קריאה לפעולה (CTA) ברורה ומעניינת. ודא שה-CTA מתיישר עם צרכי הלקוח ומניע אותו לשלב הבא בתהליך.
לסיכום שים לב ! יש לכתוב את תסריט ההדגמה באופן שיאפשר לי לעקוב אחריו במהלך המצגת. הוסף תזמון בדקות לכל חלק בתסריט.