K a m e d i a

Loading Website

הנחיה לסוכן AI בפלטפורמת K-Vision

Agent Profile Pic
דניאל וייט - מנהל מוצר
שמי דניאל ואני מנהל מוצר מבוסס AI. אני אסייע לך בניהול ופיתוח המוצרים, מגיבוש אסטרטגיה ועד להשקה מוצלחת.

יצירת תסריט להדגמת מוצר תוך מיקוד בדרישות קהל היעד

תאור ההנחיה
יצירת תסריט לצוות מכירות בהדגמה מוצר בצורה מקיפה ומעניינת שמציגה את התכונות העיקריות והיתרונות של המוצר תוך מענה לחששות הלקוחות בצורה יעילה.
הוראות שימוש בהנחיה
בשלב ראשון יש להעתיק לסוכן את המשימה הראשונה כדי לאסוף מידע מרכזי אודות המוצר שלך ניתן לענות על שאלות הסוכן או לספק דף תיאור מוצר אם קיים. בשלב השני יש להעתיק את ההנחיה והסוכן יבקש מידע אודות קהל הידע לצורך ניתוח נקודות הכאב של הלקוחות הפוטנציאליים ולהבין את האתגרים שלהם בתעשייה מסוימת. (ניתן לשנות שם התעשיה בהנחיה) בהמשך הסוכן יגדיר בטבלה את מטרות התסריט. לבסוף על בסיס כל המידע שנאסף עד כה הסוכן יכתוב את התסריט, כולל יצירת נרטיב, התאמה אישית, יצירת רגע מפתיע, ושמירה על מעורבות המשתתפים.
מוזמנים להצטרף למערכת המובילה ליצירת פתרונות דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית. צרו קשר ונשמח להגיע ולהציג לכם דמו.
    שלב  1  -  הנחיית משתמש : הקצאת המשימה הראשית לבעל התפקיד

    בתפקידך כמנהל מוצר, משימתך כמנהל שיווק מוצר במחלקת השיווק לסייע לי ביצירת תסריט הדגמת מוצר שמציג ביעילות את התכונות והיתרונות של המוצר שלנו ללקוחות פוטנציאליים. התוצר הסופי צריך להיות תסריט מקיף ומעניין המדגיש את נקודות המכירה העיקריות ומתייחס לחששות הנפוצים של הלקוחות.
    העבודה המוגמרת תשמש את צוות המכירות שלנו במהלך הדגמות מוצר ללקוחות פוטנציאליים. גורמי ההצלחה העיקריים כוללים מסרים ברורים ותמציתיים, יצירת סיפור משכנע, והתייחסות לנקודות כאב של הלקוח. הצלחת התסריט תימדד ביכולתו לתקשר ביעילות את הערך של המוצר שלנו וליצור עניין והתלהבות בקרב לקוחות פוטנציאליים.
    אם הבנת את משימתך, כתוב "כן" והמתן להוראות נוספות.

    שלב  2  -  הוראה לביצוע

    לאחר שהגדרנו לסוכן את המשימה שלו, השלב הבא הוא להעתיק את ההנחיה הבאה בה נספק למודל את תאור המוצר באמצעות מענה על שאלות הסוכן או שנספק לו מסמך המתאר את המוצר שלנו או קישור לדף אינטרנט הכולל את התאור של המוצר.

    שלב  3  -  הנחיית משתמש : תאור המוצר להדגמה

    משימתך הראשונה היא איסוף מידע ופרטים מרכזיים אודות המוצר להדגמה. תאר את התכונות העיקריות, הצעות הערך הייחודיות, והבעיות שהמוצר פותר. תאר את המוצר בבהירות, תוך הבנה עמוקה של ערך שהמוצר יוצר.
    להשלמת משימה זו, שאל את המשתמש [5] שאלות המתארות את התכונות העיקריות של המוצר, היתרונות העיקריים של, וכל ערך מבדל שהופך אותו לבולט אל מול המתחרים. שאל את המשתמש האם הוא יכול לספק דף תאור למוצר או קישור לאתר אינטרנט במקום המענה לשאלות וכתוב עבורו את תאור המוצר.

    שלב  4  -  הוראה לביצוע

    לאחר שסיפקנו את המידע הנדרש אודות המוצר שנציג בהדגמה, הסוכן יבקש מאיתנו מדיע אודות קהל היעד להדגמה וזאת בכדי לצע מיפוי של נקודות הכאב המרכזיות עליהן נוכל למקד את ההדגמה שלנו.

    שלב  5  -  הנחיית משתמש : מיפוי נקודות הכאב של הלקוח הפוטנציאלי

    עכשיו עליך לסייע לי לזהות באופן מקיף את נקודות הכאב והצרכים הספציפיים של הלקוחות הפוטנציאליים. ניתוח ראשוני זה צריך להתחשב ב-[תעשייה שלהם], באתגרים נפוצים וביעדים העסקיים הפוטנציאליים שלהם. סכם נקודות כאב אלה תוך הדגשת הרלוונטיות שלהן למוצר שהמוצג. התובנות שיושגו כאן ישמשו כבסיס להתאמת תסריט ההדגמה.
    שאל את המשתמש ברם בר יכול לספק מידע מפורט על התעשייה של הלקוח הפוטנציאלי, הדמוגרפיה,או האתגרים הספציפיים איתם הם מתמודדים.

    שלב  6  -  הוראה לביצוע

    בשלב זה כשיש לנו את תאור והגדרות המוצר לצד מיפוי קהל היעד, נעתיק האת ההנחיה הבאה לסוכן לצורך יצירת טבלה של המטרות המרכזיות של תסריט ההדגמה.

    שלב  7  -  הנחיית משתמש : הגדרת מטרות תסריט ההדגמה

    על בסיס התובנות של צרכי הלקוח והתכונות של המוצר, משימתך הבאה היא להגדיר את המטרות העיקריות של תסריט ההדגמה. תאר את היעדים של מעורבות הלקוחות הפוטנציאליים, הדגמת ערך המוצר, והתייחסות לצרכים הספציפיים באופן מדויק. ודא שהמטרות ממוקדות ומכוונות למקסום המרה במההלך או לאחר ההדגמה. צור את התובנות בטבלה מסודרת.

    שלב  8  -  הוראה לביצוע

    על בסיס כל המידע שנאסף עד כה נעביר לסוכן את ההנחיה הבאה הכוללת את סדרת הדגשים שעליו לבצע שלב אחר שלב לצורך כתיבת התסריט עצמו

    שלב  9  -  הנחיית משתמש : כתיבת תסריט ההדגמה

    כעת על בסיס המידע שנאסף עד כה, כתוב תסריט להדגמה. עליך לעקוב אחר ההוראות הבאות צעד אחר צעד:

    הוראה 1 - יצירת מבנה הנרטיב
    צור נרטיב מובנה לתסריט ההדגמה. עצב מסגרת שמבטיחה עקביות ומעורבות של המשתתפים. עליך להתחיל עם מבוא מרתק שיתפוס את תשומת הלב, ואז להמשיך לחבר בין תכונות המוצר לנקודות הכאב של הלקוח. הבטח זרימה לוגית וחלקה לאורך כל ההדגמה.
    הוראה 2 - שילוב התאמה אישית והוכחה חברתית
    שפר את הנרטיב עם התאמה אישית והוכחה חברתית. תפקידך הוא לשלב דוגמאות ספציפיות, סיפורי הצלחה, ותרחישים רלוונטיים שמתיישרים עם התעשייה או התפקיד של הלקוח. ודא שאלמנטים אלה בונים אמון ואמינות תוך שמירה על נרטיב עקבי לאורך ההדגמה.
    הוראה 3 - יצירת רגע ה-'אהה!'
    זהה וצור את רגע ה-'אהה!' בהדגמה. הדגש תכונות מוצר מפתח או יכולות באופן זכיר ובעל השפעה. רגע זה צריך להראות בבירור כיצד המוצר פותר בעיות קריטיות או מציע ערך טרנספורמטיבי ללקוח. תאר כיצד להפוך רגע זה לבלתי נשכח.
    הוראה 4 - שמירה על מעורבות לאורך ההדגמה
    התמקד באסטרטגיות לשמירה על מעורבות לאורך ההדגמה. תפקידך הוא ליצור אינטראקטיביות, בשפה פשוטה תך התאמה של קצב המצגת לקהל היעד. השתמש בטכניקות ששומרות על קהל מעורב, מבטיחות בהירות, וממקסמות את מסירת הערך והמידע במהלך ההדגמה.
    הוראה 5 - צפיית התנגדויות והתייחסות
    משימתך הבאה היא לצפות ולהכין אסטרטגיות להתמודדות עם התנגדויות נפוצות במהלך ההדגמה. ספק טכניקות לטיפול בחששות תוך התסריט, תוך בניית אמון וביטחון של הלקוח. התמקד בבהירות, מענה מדויק, ואמפתיה בטיפול בהתנגדויות.
    הוראה 6 - חיזוק המסר העיקרי וסיכום עם קריאה לפעולה
    צור סיכום משכנע המדגיש את ערך של המוצר ואשר מספק קריאה לפעולה (CTA) ברורה ומעניינת. ודא שה-CTA מתיישר עם צרכי הלקוח ומניע אותו לשלב הבא בתהליך.
    לסיכום שים לב ! יש לכתוב את תסריט ההדגמה באופן שיאפשר לי לעקוב אחריו במהלך המצגת. הוסף תזמון בדקות לכל חלק בתסריט.