K a m e d i a

Loading Website

רשימת הנחיות

מציג 3 הנחיות לסוכן
אפשרויות מענה אופטימלי לסיטואציות שירות במוקד לקוחות
  מודלי שפה | הנחיות
יצירת מענה אופטימלי לסיטואציות שירות במוקד לקוחות על בסיס פרטי השיחה עם הלקוח, המוצר ותחושות הלקוח.
Genz
סוכן :  יובל נעים, מנהל חווית לקוח
עיצוב סקרי חווית לקוח
  מודלי שפה | הנחיות
ההנחיה לעיצוב סקר חווית לקוח הכולל זיהוי מטרות, בחירת נקודות מגע במסע הלקוח וקבלת תובנות כיצד ומתי נכון להשתמש בסקר למקסם את המענה.
Genz
סוכן :  יובל נעים, מנהל חווית לקוח
תהליך בשלושה שלבים לניתוח צרכי לקוחות
  מודלי שפה | הנחיות
תהליך תלת-שלבי ליצירה, יישום וניתוח צרכי לקוחות. כולל יצירת תבנית, איסוף נתונים באמצעות שאלונים, והפקת דוח ניתוח מקיף לקבלת החלטות עסקיות.
Genz
סוכן :  יובל נעים, מנהל חווית לקוח