LOADING STUFF...
K a m e d i a

Loading Website

post01

המאפיינים החשובים ביותר לבחירת פלטפורמה לניהול חוויות דיגיטליות (DXP)

שימור לקוחות וגיוס לקוחות חדשים בימינו אינן פעולות פשוטות למדי. בכדי לשמר לקוחות ביעילות ארגונים צריכים לספק חווית לקוח מצוינת, כזו שהיא גם נוחה ונעימה וגם מותאמת באופן ברור לצרכיו הספציפיים של הלקוח. לקוחות כיום מצפים שהארגונים יזכרו אותם ויראו זאת באמצעות התאמה אישית משמעותית ורלוונטית. כדי לרכוש לקוחות חדשים, ארגונים צריכים להיות מסוגלים 'לפגוש' אותם היכן שהם נמצאים, ולגרום למעורבות מתפתחת ומותאמת אישית בערוצים המועדפים עליהם.

הבשורה הטובה לארגונים היא שעל האתגרים הללו אפשר להתגבר באמצעות פלטפורמת חוויה דיגיטלית (DXP) המאפשרת ליצור ולקיים חוויות דיגיטליות המושכות לקוחות חדשים ומעמיקות את הקשרים עם הקיימים, וזאת בתנאי שהיא באמת מכילה שורה של מאפייני מפתח שהופכים אותה לאחת הפלטפורמות החשובות ביותר עבור ארגונים.

כדי לדעת באילו מאפיינים מדובר, המשיכו לקרוא.

יצירת תוכן

תוכן הוא רכיב מפתח בהקשר של חוויה דיגיטלית. זה האופן שבו אנו מתקשרים עם הקהל הדיגיטלי שלנו. תוכן עונה על שאלות לקוחות ומנחה את החלטות הלקוח וככל שמסע הלקוחות ממשיך לנוע באינטרנט, הביקוש לתוכן רק גדל ואיתו הצורך שהוא יהיה זמין בכל מקום שבו הצרכן עשוי להיות. ככל שאנו לומדים להכיר לקוחות טוב יותר, אנו יכולים לספק את התוכן הנכון, למשתמש הנכון, בערוץ הנכון כדי להניע לפעולה הרצויה הבאה.

האתגר עם יצירת תוכן הוא בכך שרתימתו ליצירת חוויות דיגיטליות אינה קלה תמיד. ארגונים צריכים הרבה תוכן, בפורמטים שונים שיתאימו לערוצים השונים. ובנוסף קיים קושי בסנכרון של התוכן ובהתאמתו לכל הערוצים הדיגיטליים.

DXP מספקת לארגונים בסיס להתגבר על הקשיים האלה. היא מאפשרת ליצור ולהפיץ תוכן בקלות, על פני מגוון ערוצים ובהתאמה אליהם. פלטפורמת DXP צריכה להיות בנויה כך שיהיה ניתן להגיב לעלייה פתאומית בביקוש לתוכן בכל ערוץ שבו הלקוחות נמצאים, ללא מגבלות טכניות או קשיים.

ניהול נתונים

נתונים מהווים את הדרך שבה אנו מבינים את הקהל הדיגיטלי שלנו. ללא נתונים, אין תובנת לקוח. בעזרת נתונים אנו יכולים לזהות סגמנטים, לחדד פרסונות ולמפות את מסע הלקוח. האתגר של ארגונים בהקשר זה הוא בכך שלפעמים הם מחזיקים בנתונים לא שלמים או שאינם יודעים לנתח אותם. ללא מאגר נתונים מרכזי, אי אפשר להבין לעומק לקוח נתון או ליצור סגמנטים בעלי ערך ומשמעות ובכך בדיוק פלטפורמת DXP מסייעת. פלטפורמת DXP יעילה צריכה לתמוך ולייעל את ניהול הנתונים בכל שלב - מאיסופם ועד ניתוח שלהם ויצירת התאמה אישית.

חברת Lids היא קמעונאית אמריקאית שמוכרת ציוד ספורט בחנויות פיזיות ובאתרים דיגיטליים. מאגר הלקוחות של החברה היה עמוס בכפילויות ואחת ההשלכות לכך הייתה שהמשווקים לא הצליחו להפיק תובנות על הרגלי הקניה שלהם. עם המעבר לשימוש בפלטפורמת DXP הצליחו בLids ליצור מסד נתונים מאוחד שסיפק לחברה הבנה טובה יותר על הלקוחות והביא ליצירת אסטרטגיית שיווק טובה יותר. פלטפורמת DXP צריכה לתת ערך ממשי לדאטה בארגון שלכם, ובכך מייעלת את מאמצי השיווק באופן משמעותי.

פרסונליזציה

פלטפורמת DXP חייבת לתמוך ביצירת פרסונליזציה והתאמה אישית ללקוחות. בשנת 2024, ציפיות הלקוח הן כבר הרבה מעבר לקבלה בסיסית של תוכן. לקוחות מצפים שארגונים יכירו אותם, יזכרו אותם וידעו לספק חוויה עקבית ונוחה על פני שלל הערוצים הדיגיטליים.

ארגונים צריכים לדעת לשלב תובנות מבוססות נתונים יחד עם מאמצי יצירת התוכן שלהם כדי להתאים אישית חוויות בכל הערוצים הדיגיטליים שלהם. פלטפורמת DXP חייבת לתמוך באלה.

מסגרת ניהול מאובטחת וגמישה

בניהול חוויה דיגיטלית יש הרבה אלמנטים שצריך לתפעל בו זמנית: קהל לקוחות גדל ומשתנה, ערוצים דיגיטליים מתחדשים ומתפתחים ודרישות שונות מהשוק שחשוב לעמוד בהן. ארגונים שרוצים לנהל ביעילות חוויה דיגיטלית טובה חייבים להישאר גמישים ולהגיב במהירות לכל אלה.

לצד כל אלה הארגון חייב לשמור על מסגרת ניהול בעלת אבטחה מקסימלית שמבטיחה לשמור על פרטיות הלקוח ונתוניו ולעמוד בתקני המותג והסטנדרטים שלו. פלטפורמת DXP אפקטיבית מספקת מסגרת בקרה ששומרת על אבטחה ברמת הארגון ועל הגנת הלקוחות ופרטיותם באופן שמשמר ומעצים את חווית הלקוח.

לסיכום,

ארבעת המאפיינים שהצגנו מספקים תמונה של מה שנדרש מפלטפורמות DXP כדי ליצור חוויות דיגיטליות טובות, שיגרמו ללקוחות להעריך את המותג ולהישאר נאמנים לו. יצירת תוכן פשוטה ועקבית, ניהול נתונים ושימוש חוזר בהם לטובת הארגון, פרסונליזציה ומסגרת גמישה ומאובטחת – כל אלו יבטיחו שהפלטפורמה תספק לארגון את כל מה שצריך במטרה לספק חוויה דיגיטלית איכותית ובעלת ערך.

בקמדיה, אנחנו עוזרים לחברות לייצר ולנהל חוויות דיגיטליות באמצעות K-Vision – פלטפורמת DXP שפותחה בחברתנו. אנו שמים את חווית הלקוח המשתמש בלב הפעילות העסקית שלנו ומאפשרים לחברות להעניק ללקוחותיהן חווית משתמש פרסונלית ומותאמת אישית – כזו שנותנת להן יתרון תחרותי אמיתי בשוק.

רוצים להתייעץ איתנו ולקבל עוד מידע בנושא ? לחצו כאן
שיתוף :