K a m e d i a

Loading Website

הנחיה לסוכן AI בפלטפורמת K-Vision

Agent Profile Pic
יובל נעים - מנהל חווית לקוח
שמי יובל ואני מנהל חווית לקוח מבוסס AI. אני כאן כדי להבטיח שכל לקוח ייהנה מחוויה מעולה בכל נקודת מגע עם הארגון.

תהליך בשלושה שלבים לניתוח צרכי לקוחות

תאור ההנחיה
תהליך תלת-שלבי ליצירה, יישום וניתוח צרכי לקוחות. כולל יצירת תבנית, איסוף נתונים באמצעות שאלונים, והפקת דוח ניתוח מקיף לקבלת החלטות עסקיות.
הוראות שימוש בהנחיה
ההנחיה מורכבת משלושה שלבים, בשלב הראשון הסוכן יספק תאור קצר של מסמך ניתוח צרכי הלקוח (Customer Needs Analysis Document) וימתין להוראות נוספות. בשלב השני עלייך לספק את אורך השאלון שאתה רוצה שהמודל יצור ואת אופי קהל היעד האם B2C או B2B. לבסוף ההנחיה האחרונה תבקש את השאלונים או התוכן בכדי שהסוכן יוכל לנתח את המידע ולספק המלצות.
מוזמנים להצטרף למערכת המובילה ליצירת פתרונות דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית. צרו קשר ונשמח להגיע ולהציג לכם דמו.
    שלב  1  -  הנחיית משתמש : קבלת הסבר על תהליך ניתוח צרכי לקוח (Customer Needs Analysis Document)

    המשימה שלך היא לסייע לי ביצירת שאלון לניתוח צרכי הלקוח ולאחר מכן לסייע לי בניתוח תוצאות השאלון / סקר.
    התחל בהסבר אודות תהליך הכנת מסמך לאיסוף וניתוח צרכי הלקוחות (Customer Needs Analysis Document) במספר נקודות ברורות ותמציתיות.
    התרכז במטרה העיקרית של המסמך, המרכיבים העיקרייםש המסמך, והיתרונות של המסמך והתהליך.
    ההסבר צריך להיות קצר אך מקיף, ולספק סקירה מהירה ללא פירוט יתר. הגבל את ההסבר ל-[250] מילים.
    לאחר מתן ההסבר, אנא המתן להוראות נוספות.

    שלב  2  -  הוראה לביצוע

    לאחר קבלת ההסבר אודות התהליך יש להגיד למודל את כמות המילים לשאלון ואת אופי קהל היעד [ D2C / B2B / B2C ].

    שלב  3  -  הנחיית משתמש : יצירת תבנית למסמך ניתוח צרכי לקוח

    אנא צור תבנית למסמך ניתוח צרכי לקוח (Customer Needs Analysis Document) שישלח ללקוחות נבחרים אשר יספקו תובנות מפורטות על הצרכים, הרצונות וההעדפות שלהם.
    שים לב השאלון צריך להיות מותאם ללקוחות מסוג [ D2C / B2B / B2C ].
    התבנית צריכה להיות מובנית כך שניתן יהיה לאסוף את המידע הבא:

    - פרטי הלקוח / סגמנטציה (דמוגרפיה, פסיכוגרפיה ומידע התנהגותי).
    - נקודות כאב (אתגרים וצרכים שלא נענו).
    - רצונות וציפיות (תכונות רצויות וציפיות של הלקוח).

    בנוסף, יש לכלול שאלות עבור קולו של הלקוח (VOC), שבו הלקוחות יכולים לספק משוב ישיר וציטוטים, לצד דירוג ההעדפות והצרכים שלהם.
    המסמך צריך להיות ברור, תמציתי וידידותי למשתמש, מעוצב כך שיהיה קל ללקוחות למלא אותו, עם הנחיות שמכוונות אותם לספק מידע יסודי ורלוונטי.
    התבנית הסופית צריכה להיות מעוצבת באופן מקצועי ואורכה לא יעלה על [600] מילים כדי להבטיח שהיא נגישה למגוון רחב של לקוחות.
    הטון צריך להיות מזמין ותומך, ולעודד את הלקוחות לשתף משוב ותובנות כנות שיסייעו לחברה להיטיב לענות על הצרכים שלהם.

    שלב  4  -  הוראה לביצוע

    לאחר איסוף המידע יש לפנות לסוכן עם ההנחיה הבאה ובהתאם לבקשתו לספק את תוצאות הסקרים

    שלב  5  -  הנחיית משתמש : ניתוח השאלונים מהלקוחות

    אנא צור דוח מקיף על בסיס תוצאות השאלון של מסמך ניתוח צרכי הלקוח.
    הדוח צריך לארגן את הצרכים, הרצונות וההעדפות של קהל היעד, על בסיס המענה של הלקוחות על שאלות הסיגמנטציה, נקודות הכאב, רצונות וציפיות, וההערות הנוספות בקולו של הלקוח, תעדוף הצרכים, ומיפוי מסע הלקוח.
    על בסיס הדוח והמידע הכללי שלך עלייך להוסיף פרק שעוסק בניתוח התחרות בסיגמנט של הלקוח.

    המטרה היא לשפר את היעדים העסקיים בהתאם לציפיות הלקוח, לספק מידע לפיתוח מוצרים או שירותים חדשים, ולהגביר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות.
    עלייך לוודא שהדוח מובנה וברור, עלייך להמשתמש בשפה פורמלית, הכוללת תובנות ופעולות שיסייעו לצוותי פיתוח המוצר, השיווק והמכירות בשיפור תהליכי העבודה שלהם.
    הדוח הסופי צריך להיות תמציתי ומתאים להצגה להנהלה הבכירה, עם מגבלת מילים של [1500] מילים.
    הטון צריך להיות מקצועי ומעמיק, עם דגש על המלצות ברורות ויישום מעשי של התובנות שנאספו כדי להשיג יתרון תחרותי.
    אנא התחל בבקשת הטקסט או הקובץ של השאלון למסמך ניתוח צרכי לקוח.