K a m e d i a

Loading Website

הנחיה לסוכן AI בפלטפורמת K-Vision

Agent Profile Pic
יובל נעים - מנהל חווית לקוח
שמי יובל ואני מנהל חווית לקוח מבוסס AI. אני כאן כדי להבטיח שכל לקוח ייהנה מחוויה מעולה בכל נקודת מגע עם הארגון.

עיצוב סקרי חווית לקוח

תאור ההנחיה
ההנחיה לעיצוב סקר חווית לקוח הכולל זיהוי מטרות, בחירת נקודות מגע במסע הלקוח וקבלת תובנות כיצד ומתי נכון להשתמש בסקר למקסם את המענה.
הוראות שימוש בהנחיה
כדי להשתמש בהנחיה, יש לעקוב אחר השלבים שהוגדרו בהדרגה. הסוכן יוביל את התהליך של יצירת סקר חווית לקוח באמצעות שאלות ובקשה לקבלת ההנחיות. יש לקרוא את ההנחיות של הסוכן היטב ולעקוב אחריהם. בכל פעם יש לספק הנחיה אחת בלבד. תחילה, יש לספק לסוכן את מטרות הסקר העיקריות. לאחר מכן, הסוכן יבקש לדעת מי קהל היעד של הסקר, ואילו נקודות מגע במסע הלקוח חשובות לבדיקה. בהמשך, ייבחרו סוגי השאלות שהסקר יכלול, ולבסוף הסוכן ייצור רשימה של שאלות לשסקר. בסיום הכנת הסקר, הסוכן יציע אסטרטגיות להפצת הסקר בזמן ובמקום הנכונים כדי למקסם את שיעור התגובה.
מוזמנים להצטרף למערכת המובילה ליצירת פתרונות דיגיטליים מבוססי בינה מלאכותית. צרו קשר ונשמח להגיע ולהציג לכם דמו.
    שלב  1  -  הנחיית משתמש : בקשה לסיוע ביצירת סקר חווית לקוח

    אשמח לסיוע בעיצוב סקר חווית לקוח שיסייע לעסק שלי לאסוף תובנות על רמת הביצועים שלנו בנקודות מגע שונות לאורך מסע הלקוח.
    המטרה היא לקבל משוב פרקטי על שביעות רצון הלקוחות, נאמנותם, וקלות האינטראקציה שלהם עם המותג שלנו.
    הסקר צריך להיות שאלון מקיף הכולל איזון בין שאלות סגורות (כגון NPS, CSAT, CES) ושאלות פתוחות המאפשרות למשיבים לספק משוב מפורט.
    ברצוני להבטיח שהשאלות יהיו ברורות, חסרות הטיה, ופשוטות להבנה עבור המשיבים.
    יש להימנע משאלות מנחות, ולהבטיח שאאסוף נתונים שניתן להשוות לאורך זמן כדי למדוד שיפורים. טון הסקר צריך להיות ניטרלי ומקצועי.
    אנא התחל בלשאול אותי מהי המטרה העיקרית של סקר חווית הלקוח. לדוגמה, האם המטרה היא למדוד שביעות רצון כללית, לאסוף תובנות על נקודות מגע ספציפיות במסע הלקוח, להעריך נאמנות לקוחות, או לזהות תחומים לשיפור.
    לאחר המענה של המשתמש, כתוב 'אנא ספק את קהלי היעד לסקר' ולאחר תשובתי כתוב 'כעת נעבוד על נקודות המגע הרלוונטיות לסקר, אנא ספק את ההוראה הבאה שלך'

    שלב  2  -  הוראה לביצוע

    לאחר המענה על מטרת הסקר וקהל היעד יש להעתיק את ההנחיה הבאה לבחירת נקודות המגע הרלוונטיות

    שלב  3  -  הנחיית משתמש : בחירת נקודות מגע רלוונטיות

    כעת, בהתבסס על המטרות שהגדרנו, אני רוצה שתציע כמה נקודות מגע מרכזיות במסע הלקוח לבחינה.
    לדוגמה, שאל אותי אם אני מעוניין באינטראקציות טרום מכירה, משוב לאחר הרכישה, חוויות השירות לאחר שיחה עם המוקד, או לדוגמה חוויה בהחזרות מוצרים. אנא הצע [15] נקודות מגע אפשריות בהתבסס על סוג הסקר וקהל היעד.
    אנא המתן למענה של המשתמש. ולאחר ההחלטות על נקודות המגע העיקריות, כתוב 'כעת נבחר את סוגי השאלות, אנא ספק את ההוראה הבאה שלך'.

    שלב  4  -  הוראה לביצוע

    לאחר בחירת נקודות המגע, נבחר את סוגי השאלות ונאפשר לסוכן ליצור את הסקר. יש להעתיק את ההנחיה הבאה לצ'ט.

    שלב  5  -  הנחיית משתמש : בחירת סוגי השאלות ובניית הסקר

    בשלב הבא, נחליט על סוגי השאלות שנרצה לכלול. האם הסקר צריך לכלול מדדים סטנדרטיים כמו NPS (ציון קידום נטו), CSAT (ציון שביעות רצון לקוחות), CES (ציון מאמץ לקוחות), לצד שאלות פתוחות לתובנות איכותניות?
    אנא שאל את המשתמש מהם סוגי השאלות הטובות ביותר והמתן לתשובתי. (זכור שאלו אינן השאלות עצמן אלא רק סוגי השאלות).
    לאחר תשובות המשתמש , עם בחירת סוגי השאלות וכל המידע שסופק, אנא צור [10] שאלות לסקר וארגן אותן כדי למקסם את שיעורי התגובה.
    ודא שהשאלות ברורות, חסרות הטיה ותמציתיות. שמור על כך שכל שאלה תתמקד בנושא אחד, והימנע מכל שפה מנחה שעלולה להשפיע על התשובות.
    עצב את הסקר עצמו עם האפשרויות הסגורות (כטבלה) והשאלות הפתוחות כך שניתן יהיה להעתיק אותו למסמך וורד.
    כאשר תסיים ליצור את הסקר, שאל את המשתמש מהי ההוראה הבאה שלו.

    שלב  6  -  הוראה לביצוע

    לסיום באפשרותכם לקבל המלצה מהסוכן לקביעת מועד והשיטה להפצת הסקר בכדי למקסם את המענה.

    שלב  7  -  הנחיית משתמש : קביעת עיתוי והפצת הסקר

    כעת, כשהסקר מוכן
    הגדר את השיטה והעיתוי להפצת הסקר. לדוגמה, לאחר רכישה, באופן תקופתי למשוב כללי של לקוחות, או כמעקב שביעות רצון מתמשך)
    אנא ציין כיצד ומתי עלינו לאסוף תגובות מלקוחות.
    שלב אסטרטגיות למקסום שיעורי התגובה, כגון הצעת תמריצים, הבטחת עיתוי אופטימלי, או בדיקת הסקר לפני שליחתו
    המלץ על נקודות המגע הטובות ביותר עבור הסקר."