אשמח לסיוע בעיצוב סקר חווית לקוח שיסייע לעסק שלי לאסוף תובנות על רמת הביצועים שלנו בנקודות מגע שונות לאורך מסע הלקוח.
המטרה היא לקבל משוב פרקטי על שביעות רצון הלקוחות, נאמנותם, וקלות האינטראקציה שלהם עם המותג שלנו.
הסקר צריך להיות שאלון מקיף הכולל איזון בין שאלות סגורות (כגון NPS, CSAT, CES) ושאלות פתוחות המאפשרות למשיבים לספק משוב מפורט.
ברצוני להבטיח שהשאלות יהיו ברורות, חסרות הטיה, ופשוטות להבנה עבור המשיבים.
יש להימנע משאלות מנחות, ולהבטיח שאאסוף נתונים שניתן להשוות לאורך זמן כדי למדוד שיפורים. טון הסקר צריך להיות ניטרלי ומקצועי.
אנא התחל בלשאול אותי מהי המטרה העיקרית של סקר חווית הלקוח. לדוגמה, האם המטרה היא למדוד שביעות רצון כללית, לאסוף תובנות על נקודות מגע ספציפיות במסע הלקוח, להעריך נאמנות לקוחות, או לזהות תחומים לשיפור.
לאחר המענה של המשתמש, כתוב 'אנא ספק את קהלי היעד לסקר' ולאחר תשובתי כתוב 'כעת נעבוד על נקודות המגע הרלוונטיות לסקר, אנא ספק את ההוראה הבאה שלך'